مجله خبری ژرکا

2 روش خرید مانتو عمده

یک فروشگاه که چندین مدل مانتو با رنگ های مختلف روی رگال برای خرید مانتو عمده آویزان کرده است

فهرست محتوا

خرید مانتو عمده همیشه برای فروشندگان یک دغدغه است چرا که باید فاکتورهای زیادی را در نظر گرفته شود، از مدل‌های پر فروش تا کیفیت خوب و قیمت مناسب. همیشه مسئله کیفیت مانتو بسیار مهم است. چرا که کیفیت در جذب و نگه داشت مشتری‌ها بسیار تاثیر گذار هست.

جدا از خود کالا، پیدا کردن تامین کننده هم خودش یک مسئله است. تامین کننده‌ای که منصف باشد و اجناسش کیفیت مناسب و تنوع بالا داشته باشند.

بعد از خود تامین کننده بالاخره به مرحله خرید می‌رسیم. اینجاست که روش خرید مطرح می‌شود. بعضی وقت‌ها می‌خواهیم اجناس رو از نزدیک ببینم و گاهی هم وقت کافی برای گشت و گذار  در بازار نداریم.

در این مقاله قصد داریم درباره تمامی این دغدغه‌ها صحبت کنیم و به شما 2 از بهترین روش‌های خرید مانتو عمده را معرفی کنیم.

مانتو عمده از کجا بخرم؟

دو مدل که مانتو عمده تولیدی ژرکا را پوشیده اند.اگر تازه وارد صنف فروش مانتو شده‌اید، باید از تجربه‌ افرادی که قبل از شما وارد این صنف شده‌اند استفاده نمایید. راه اندازی یک فروشگاه پوشاک و مزون های زنانه چالش های زیادی دارد و اگر ما نکات کافی درباره شروع این کار را ندانیم از نظر سرمایه و زمان ضربه بزرگی می‌خوریم.

شما می‌توانید با خواندن مقاله 4 نکته راه اندازی مزون لباس زنانه در وقت خود برای پرس و جو درباره چالش های این صنف و سختی‌هایش صرفه جویی کنید و شرایط خود را بسنجید.

خب حال بر فرض اینکه شما مراحل اولیه را گذرانده‌اید و الان دنبال یک تامین کننده محصولات خود هستید، یا از جایی که قبلا خرید می‌کردید راضی نبودید و الان دنبال یک تولیدی مانتو با کیفیت‌تر هستید. در ادامه به بررسی انتخاب یک تولید کننده مناسب میپردازیم.

نکات انتخاب تولیدی مانتو

همیشه خرید عمده مانتو برای فروشگاه‌ها چالش برانگیز می‌باشد. زیرا باید در فروشگاه‌هایتان تنوع و سلیقه های مختلفی از خانم ها را در نظر بگیرید.

اگر محصولات باکیفیت و ارزان و مرغوب در فروشگاه خود داشته باشید، باعث جذب مشتری و جلب اعتماد آنها خواهد شد، و نام شما در بین خانم‌ها شناخته می‌شود، که این در نهایت باعث فروش و سود بیشتر شما خواهد شد.

پس قبل از خرید عمده مانتو حتما سلیقه و سبک شخصیتی مشتریان و همچنین سبک فروشگاهتان را بشناسید و بر اساس این فاکتور ها اقدام به خرید کنید.

اولین قدم برای خرید مانتو عمده، پیدا کردن مراکز عمده فروشی و تولید کنندگان با کیفیت و به صرفه است.

آیا تمام تولیدی‌هایی که در تهران هستند، اجناس با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می‌دهند؟ شاید از هر مراکز بزرگ تولیدی، تنها یک عمده فروشی اجناس با کیفیت عرضه کند.

از نظر قیمت، تهران به دلیل اجاره و دست مزدهای بالا کارگران، هیچ زمان نمی‌تواند کیفیت خوب را در کنار قیمت مناسب به شما ارائه دهند. در چند سال اخیر، تولید‌ی‌های موجود در شهر مشهد مانند تولیدی مانتو ژرکا توانسته‌اند، با تولید مرغوب و باکیفیت در کنار قیمت مناسب از تولیدی‌های شهر تهران سبقت بگیرند.

ما به عنوان مجموعه تولیدی مانتو ژرکا جزو یکی از برترین تولید کنندگان مشهد محسوب می‌شویم که به قدری توانسته‌ایم رشد کنیم که حتی صادرات مانتو به کشور همسایه افغانستان و عراق داشته باشیم.

در ادامه به بررسی روش‌های خرید مانتو به صورت عمده می‌پردازیم.

خرید مانتو عمده حضوری

خرید حضوری، از روش های سنتی خرید است که چند نکته خوب دارد:

  1. سنجیدن کیفیت اجناس از نزدیک
  2. دیدن رنگ واقعی مانتو
  3. وجود چندین فروشگاه عمده فروشی در یک مرکز
  4. کاهش احتمال کلاهبرداری

ابن نکات خوب به کنار، خرید حضوری چند نقطه ضعف هم دارد:

  1. نیازمند وقت زیاد
  2. پیمودن مسافت طولانی

خرید مانتو عمده به صورت آنلاین

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و وجود شبکه های احتماعی (مثل تلگرام و اینستاگرام) و وب سایت های معتبر، برای خرید مانتو عمده می‌توانیم به جای مراجعه حضوری و رفتن به عمده فروشی‌ها، از طریق این پلتفرم‌ها خرید خود را انجام دهیم.

خرید آنلاین مزیت‌های بسیار زیادی دارد که شامل راحتی و صرفه جویی در وقت می‌شود. همچنین امکان مقایسه فروشگاه های مختلف بسیار سریع و راحت تر است.

اما از نقطه ضعف های خرید آنلاین هم می‌توان به: امکان کلاهبرداری، نداشتن اطمینان از کیفیت و رنگ جنس اشاره کرد.

ما در مجموعه مانتو ژرکا با ارائه مانتو‌های مختلف با قیمت و جنس مناسب به صورت عمده، این شرایط را هم برای فروشندگان عزیز قرار داده‌ایم تا بتوانند به راحتی و بدون دردسر محصولات مورد نیاز فروشگاه خود را از طریق سایت یا پیج اینستاگرام مانتو ژرکا سفارش دهند.

خب حالا چه نوع مانتوهایی را باید انتخاب کنیم؟

نکات انتخاب مانتو عمده

رنگ و جنس مانتو

بر چه اساسی رنگ و جنس پارچه انتخاب می‌شود؟

دو نوع انتخاب داریم :

1. از مد روز و از افراد متخصص (طراحان لباس) استفاده کنیم.

2. سنتی کار کنیم و از هر پارچه و رنگی استفاده کنیم.

در این بازار پر رقابت امروز باید بر اساس سلیقه جامعه و مد روز کار کنیم، تا بتوانیم محصولات خودمان را بفروشیم و رضایت کامل از سمت خریداران داشته باشیم.

انتخاب رنگ بستگی به فصل سال دارد. برای مثال پاییز رنگ های عنابی و آجری و زرد مد هستند که با رنگ های شاد و روشن تابستانی کاملا متفاوت می‌باشد.

پس برای خرید مانتو عمده حتما در گوگل و دیگر پلتفرم‌ها مثل اینستاگرام سرچ کنید و بررسی کنید که چه رنگ‌هایی و مدل‌هایی روی بورس هستند.

یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر داشته باشید، تنوع مانتو هاست. با تنوع زیاد شما می‌توانید طیف گسترده‌تری از مشتریان را پوشش دهید. پس حتما زمان خرید مانتو عمده به کیفیت و تنوع توجه کنید.

ما در مجموعه مانتو ژرکا تنوع زیادی از مانتو‌های مختلف با طرح و رنگ‌های مختلف موجود داریم که می‌توانید به راحتی ثبت سفارش کنید.

مانتو مناسب فصل

مانتوها در فصل های سرد و گرم از نظر ظاهر و جنس ویژگی‌های متفاوتی دارند. در فصل بهار مانتو های با جنس نرم و لطیف و با ضخامت کم دوخته می‌شوند. زیرا بهار با باران های بهاری باعث سرد شدن هوا در طول عصر و شب می‌شود.

مانتو های تابستانی جنس خنک و سبک دارد تا هوا داخل مانتو جریان پیدا کند و جلوی تعریق گرفته شود.

مانتو های پاییزی از جنس نرم و گرم دوخته می‌شود. مثل آنغوره، کشمیر و.. تا گرمایی ملایم در روز های نیمه سرد سال برای شما به همراه داشته باشد.

مانتو های زمستانی نیز مانند مانتو پاییزی باید گرم و اورسایز باشد، تا بتوانید در زیر آن از هودی و سویشرت و بافت استفاده کنید. با این تفاوت که بافتی ضخیم تر خواهد داشت.

البته در انتخاب جنس و رنگ باید به جغرافیا محل فروشتان هم خیلی دقت داشته باشید. برای مثال در شهرهای جنوبی حتی در طی فصول سرد هم هوا چندان سرد نیست و شاید احتیاج به مانتوهای خیلی گرم نداشته باشید.

خب حال که به اندازه کافی درباره خرید مانتو عمده میدانید ما خوشحال می‌شویم که انتخاب باشیم و برخی از دغدغه های شما مثل تنوع، جنس خوب و قیمت مناسب را رفع کنیم.

نحوه خرید مانتو عمده از تولیدی مانتو ژرکا

ما به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز تولیدی مانتو عمده در مشهد، سعی می‌کنیم مانتو‌هایی با طراحی‌ و رنگ‌های مد روز تولید کنیم که شکما بتوانید به راحتی بفروشید.

شما به راحتی می‌توانید از طریق سایت مدلها را ببینید و سفارش خود را ثبت کنید.

همچنین میتوانید برای راهنمایی خرید مانتو اداری، اسپرت، کتی و مجلسی از مقاله‌های “نکته برای خرید مانتو اداری“، “خرید مانتو اسپرت“، “خرید مانتو مجلسی عمده” و “خرید عمده مانتو کتی” استفاده کنید.

استفاده کنید. این مقالات به شما کمک میکنند تا بهترین مدل و پارچه را برای این نوع مانتوها انتخاب کنید.

همچنین اگر ساکن مشهد هستید می‌توانید به صورت حضوری خرید خود را انجام دهید.

آدرس ما: مشهد- ۱۷ شهریور- پاساژ افشار فاز یک- طبقه دوم- واحد۴۵

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید به بهترین شکل خرید مانتو عمده خود را انجام دهید. خوشحال می‌شویم نظرات خود را برای ما زیر همین پست ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *