مجله خبری ژرکا

معرفی 4 تا از مراکز عمده فروشی مانتو مشهد و تهران

گرافیک یک خانوم که در موبایل خود دنبال نمراکز عمده فروشی مانتو مشهد و تهران است

فهرست محتوا

 همیشه اولین قدم برای خرید در هر حوضه مثل مانتو فروشی، شناخت مراکز عمده فروشی می‌باشد تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن با کمترین قیمت، نیاز فروشگاهتان را رفع نماید.

یکی از اصلی ترین دلایل خریدهای نامناسب، بی اطلاعی و نداشتن تجربه کافی برای پیدا کردن مراکز عمده فروشی در شهرهای بزرگ است، پس ما تصمیم گرفتیم اینجا مراکز عمده فروشی مانتو مشهد و تهران را با آدرس برایتان جمع آوری کنیم.

اگر شما دنبال مراکزی مثل: تولیدی مانتو در مشهد، فروش عمده مانتو، عمده فروش مانتو در مشهد، تولیدی مانتو ارزان و.. هستید. جای درستی آمدید و شاید این مراکز را تا به حال ندیده اید، ولی از بهترین های دو شهر تهران و مشهد برایتان گرد آوری کرده ایم.

مراکز عمده فروشی مانتو تهران

پخش عمده مانتو در هفت تیر تهران

بدون شک در ده های 80 و 90، از اولین عمده فروشی مانتو تهران میتوان از هفت تیر نام برد. شاید در نگاه اول اکثر فروشگاه های هفت تیر تهران تک فروشی فعالیت می‌کنند. اما ما کمک می‌کنیم تا به بورس عمده فروشی مانتو برسید.

ساختمان هفت تیر تهران ژرکا

به ضلع شمال شرقی میدان هفت تیر بروید و اولین ساختمان پخش عمده مانتو مجتمع هفت تیر نام دارد که دقیقا مجاور فروشگاه زنجیره ای یاس است. برای رفتن به مجتمع بعدی، به چند کوچه پایین تر در همین ضلع از میدان با دومین مجتمع پخش عمده مانتو تهران که به ساختمان سبز (زیرا کل نمای ساختمان سبز است) معروف است که در کوچه موسوی یا ( بختیار سابق ) قرار دارد رو به رو می‌شوید.

ساختمان مادر تهران ژرکا

مرکز عمده فروشی مانتو بعدی که نسبت به بقیه بهتر است، تقریبا ۵۰۰ متر با شما فاصله دارد. به طرف ضلع جنوبی میدان هفت تیر یا همان ابتدای مفتح جنوبی بروید. کوچه ای به نام (جار) جاییست که شما را شگفت زده می‌کند چرا که جمعیت کثیری از عمده فروشی های مانتو در تهران در آن جمع شده اند و مجتمع مادر یکی از ساختمان های این کوچه است که شاید بتواند نیاز های شما را برآورده سازد.

ساختمان مادر تهران ژرکا

طبقه همکف این مجتمع‌ از چندین مراکز عمده فروشی مانتو تهران تشکیل شده است که اگر نظر شما را جلب نکرد می‌توانید به طبقات دیگر این مجتمع مراجعه کنید. ساختمان مادر از دو بلوکA و إ تشکیل شده است که در هر بلوک تعداد بسیار زیادی دفاتر پخش عمده مانتو تهران وجود دارد.

مراکز عمده فروشی مانتو مشهد

خب تا الان شما با مراکز عمده فروشی مانتو تهران آشنا شدید. ولی امروزه دیگر محصولات تهران فرقی آنچنانی با تولیدی های مشهد ندارد و حتی می‌توانید مانتو های بهتری از تهران با کیفیت و قیمت مناسب تری پیدا کنید.

در 4 سال گذشته، شهر مشهد به عنوان یکی از رقیب های اصلی تهران پای خود را در صنعت مانتو قرص کرده است و به جرات می‌گوی2م حتی از کشور های افغانستان و عراق و… مشتریان عمده برای خرید عمده مانتو به مشهد مراجعه می‌کنند.

عمده فروشی مانتو در مشهد

یکی از بهترین مراکز عمده فروشی مانتو مشهد بهتون  که تنوع و قیمتی عالی دارد در میدان17 شهریور پاساژ افشار فاز 1 طبقه مثبت 2 تولید کنندگان مانتو هستند.

مجتمع افشار فاز 1 تولیدی مانتو ژرکا

یکی از معروف ترین و خوش نام ترین تولیدی های موجود در این مجتمع تجاری بی شک مانتو ژرکا ست. زیرا با تولید و تیراژ بالا توانسته قیمت و کیفیت عالی داشته باشد.

وقتی به این عمده فروشی مانتو سر بزنید بدون شک دست خالی از مغازه بیرون نمیرید. چرا که با تنوع بالا و مدل های جدیدی روبه رو می‌شوید که توسط تیم حرفه ای طراحان مانتو ژرکا طراحی آماده شده و با جدیدترین دستگاه ها دوخته شده.

اصلی ترین تفاوت در برند ژرکا استفاده از دانش جوانان و طراحان ایرانی و تجربه چند دهه فعالیت است، که توانسته بهترین مانتو برای خریداران عمده و مخصوصا خانم های شیک پوش را فراهم کند.

پس اگر دنبال یک خرید راحت و عالی هستید یکی از بهترین مراکز عمده فروشی مشهد، عمده فروشی مانتو ژرکا است. که شما می‌توانید یا در سایت و کانال تلگرام از جدید ترین مدل های این تولیدی دیدن کنید و مستقیم از خود تولید کننده خرید نماید.

بعلاوه ما در اینستاگرام نیز برای شما تولید محتوا می‌کنیم تا با ما و برند ما بیشتر آشنا شوید.

 

2 thoughts on “معرفی 4 تا از مراکز عمده فروشی مانتو مشهد و تهران

  1. جواد گفت:

    سلام من مانتو و کاپشن میخواستم کیف کفش هم اگه باشه میخوام چون برای فروش میخوام

  2. پورعلیزاده گفت:

    سلام من لباس های تابستونی زنونه ودخترونه بارنگ های پاستلی میخوام برا فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *