قوانین و مقررات
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات مانتو ژرکا (الو مانتو) به دقت ملاحظه فرمایید.

#content-widget-238d338d75b7a3fa74e0503114bdde2c .icon{
color: #777;
background-color: #ddd;
}
#content-widget-238d338d75b7a3fa74e0503114bdde2c .title h6{
color: #666;
}
#content-widget-238d338d75b7a3fa74e0503114bdde2c .subtitle span{
color: #777;
}

قوانین و مقررات عمومی

قوانین :مانتو ژرکا (الومانتو) همواره با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده همراه و درنتیجه کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.


قوانین و مقررات قیمت گذاری

قوانین و مقررات: محصولات مانتو ژرکا (الومانتو) ، از آنجایی که تماما متعلق به برند ژرکا (الومانتو) بوده و توسط این مجموعه تولید و عرضه می شود، و نیز به علت حذف واسطه های فروش ، با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد.


قوانین و مقررات سفارشات

قوانین و مقررات: امکان ثبت سفارش در فروشگاه مانتو ژرکا (الومانتو) در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی ( حتی در روز های تعطیل )وجود دارد .کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در مانتو ژرکا (الومانتو) با شناسه سفارش در نوبت پردازش قرار می‏‌گیرند. مانتو ژرکا (الومانتو) در بسته بندی، ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در مانتو ژرکا (الومانتو) به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مانتو ژرکا (الومانتو) محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را خریداری کند.

کاربر می بایست هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم مشخصات را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نماید. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش خریدار قابل پیگیری نخواهد بود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای مانتو ژرکا (الومانتو) محفوظ است.

 


قوانین و مقررات گارانتی 2 روزه مانتو ژرکا (الومانتو) 

قوانین و مقررات: مانتو ژرکا (الومانتو) به موجب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود و خدمات پس از فروش ،این امکان را فراهم نموده تا کلیه کالاها تا 2  روز پس از دریافت، امکان عودت داشته باشند .لازم به ذکر است که مشکلات اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش مانتو ژرکا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود مشکل، سفارش مشمول استفاده از خدمات فوق می‏‌شود.

مواردی که شامل این گارانتی میشود:

  • محصول دارای ایراد ، پارگی و زدگی باشد.
  • محصول دریافتی از نظر مشخصات و ظاهر، با تصاویر و مشخصات درج شده در سایت متفاوت است.
  • مشتری قصد تعویض سایز و رنگ را داشته باشد.

جهت عودت محصول ، به بخش تماس با ما مراجعه، و درخواست خود را ثبت کنید.

اخطار! درخواست تعویض یا مرجوعی در صورتی پذیرفته می‌شود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و کاملا نو باشند. مراقب باشید هنگام پرو ، محصول لکه دار و رنگ پریده نشود، بوی عطر و بدن را به خود نگیرد. مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد،در غیر این صورت مانتو ژرکا(الومانتو)از دریافت محصول معذور است.

قوانین و مقررات محتوای مانتو ژرکا (الومانتو) 

قوانین و مقررات: تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک  محصولات موجود در سایت ، دقیقا مطابق با ظاهر آن بوده است و نیز محتوای ارائه شده در بخش وبلاگ  تماما متعلق به مانتو ژرکا بوده و شامل قانون حق تکثیر میشود.

اخطار! توجه داشته باشید که کلیه محتویات و تصاویر موجود در سایت مانتو ژرکا (الومانتو)شامل قانون حق تکثیر شده و تنها به برند ژرکا (الومانتو)تعلق دارد.
قوانین و مقررات