مجله خبری ژرکا

4 مدل جدید مانتو کتی 1402

مدل مانتو کتی 1402

فهرست محتوا

مانتوهای کتی از یکی پرطرفدارترین و بهترین مدل های مانتو عمده هستند که فروش خوبی نیز دارند. هر سال مدل های جدیدی از این نوع مانتو رونمایی می‌شود که در ادامه به معرفی 4 تا از جدیدترین مدل های مانتو کتی 1402 می‌پردازیم.

مانتوهای کتی یکی از کاربردی ترین مانتو ها هستند، که هم برای قرار های دوستانه و هم برای یک جلسه کاری مناسب اند. این مانتو انواع طرح های مختلف دارند که با هر کدام از آنها می‌توان یک استایل جذاب و شیک داشت.

یکی از خوبی های مانتوهای کتی این است که برای هر فصلی مناسب هستند، چرا که این مانتوها هم با پارچه های ضخیم دوخته می‌شوند و هم پارچه های نازک مناسب بهار و تابستان.

خب قبل از اینکه مدل های جدید مانتو کتی 1402 را بررسی کنیم بیایید درباره پارچه های این نوع مانتو بیشتر صحبت کنیم.

چه پارچه هایی در دوخت مانتو کتی 1402 استفاده می‌شود؟

همانطور که قبل تر توضیح دادیم، این مانتوها هم مناسب فصل های گرم هستند و هم برای فصل های سردی مثل زمستان مناسب اند. این هم به دلیل است که تنوع پارچه های این مانتوها زیاد است.

1. پارچه ژاکارد

پارچه های ژاکارد یک نوع پارچه آهار دار هستند که طرح‌های بسیار متنوعی دارند. این پارچه ها هیچ طرح چاپی ندارند و در واقع  تمام طرح‌های روی آنها، در زمان بافته شدن در تار و پود پارچه بافته می‌شوند. به همین دلیل اکثر آن‌ها دورو هستند.

این نوع پارچه برای مانتوهای کتی بسیار مناسب است چرا که مقاومت بالا و ایست قشنگی دارند و البته که طرح های زیبا آنها به استایل ها رنگ و نقش می‌دهند.

2. پارچه مازراتی

مازراتی یکی از انواع پارچه‌های کرپ است که با استفاده از نخ‌های تابدار و یکسری فرآیندهای شیمیایی تولید می‌شود. بافت این پارچه ضخیم و پر تراکم است؛ به شکلی که در بین انواع پارچه‌های کرپ از همه ضخیم‌تر می‌باشد. به همین دلیل برای استفاده در مانتوهای کتی مناسب فصل‌های سرد سال گزینه مناسبی است.

3. پارچه های لمه

پارچه های لمه یکی از قشنگ ترین پارچه های مجلسی است، که جنس آن از پارچه دیور است. این پارچه ها با شاین و برق زیبایی که دارند مانتوهای کتی ساده را تبدیل به یک مانتو مجلسی فوق العاده شیک می‌کند، که برای مجالس و میهمانی ها یک گزینه عالی است.

برای آشنایی بیشتر با پارچه‌های مانتویی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “4 نوع پارچه مانتویی” را مطالعه کنید.

مدل های مانتو کتی 1402

1. ست کت و شلوار

یک مدل که ست کت و شلوار سبز تولیدی عمده مانتو ژرکا را پوشیده است

به طور کلی امسال ست های مانتو و شلوار بسیار ترند شده اند، که خب کت و شلوار یکی از رده های اول این ترند می‌باشند. ست های کت و شلوار معمولا از پارچه های مثل مازراتی و سوپر مازراتی دوخته می‌شوند که به مانتو شلوار یک ایست خوب می‌دهد.

این نوع ست ها مناسب برای قرار های کاری و مجالس می‌باشند که علاوه بر راحتی، تنخوری شیک و زیبا دارند.

2. مانتو کتی 1402 با پارچه ژاکارد

مدلی که مانتو کتی 1402 با پارچه ژاکارد برند ژرکا را پوشیده است

مانتوهای کتی با پارچه ژاکارد طرفداران زیادی دارند، چرا که هم سبک و راحت هستند هم زیبا و مقاوم. پارچه های ژاکارد به یک مدل ساده کت رنگ و نقش می‌بخشند و یک گزینه عالی برای عروسی و مجالس شادی می‌باشند.

3. مانتو کتی لمه بیسکویتی

مانتو کتی با پارچه لمه بیسکویتی

پارچه لمه بیسکویتی یک نوع پارچه لمه است که چون بافتش شبیه به بیسکویت هست با این نام شناخته می‌شود. مانتو های کتی که با این نوع پارچه دوخته می‌شوند معمولا مدل دوخت ساده ای دارند تا زرق و برق پارچه بیشتر به چشم بیاد.

این مدل مانتو ها امسال خیلی پر فروش شدند چرا که خیلی کاربردی و شیک  هستند. یعنی شما هم می‌توانید از آنها برای مجالس و قرا های رسمی استفاده کنید هم برای دورهمی های دوستانه آنها را بپوشید.

4. مانتو کتی خرجکار زنجیری

مانتو کتی خرجکار زنجیری

این مدل یکی دیگر از محبوب ترین مانتو کتی های 1402 هست که طرحی خاص و شیک دارد. احتمالا متوجه شده اید که به طور کلی امسال مدل لباس هایی که خرجکار زنجیری دارند خیلی پرطرفدار و پر فروش شده اند، این شامل مدل مانتو های کتی هم می‌شود.

برای دوخت این مانتوها از پارچه هایی خوش ایست مثل مازراتی استفاده می‌شود که تنخور خوبی داشته باشند.

خب این ها 4 تا از پرفروش ترین مدل های مانتو کتی امسال هستند که شما به راحتی می‌توانید همینجا به صورت عمده از ما خریداریش کنید. بعلاوه شما می‌توانید از مدل های جدید و پر فروش دیگه ما هم در همین وبسایت و یا اینستاگرام تولیدی عمده مانتو ژرکا دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *