تاریخچه تولیدی مانتو عمده ژرکا

ایده تولیدی مانتو عمده ژرکا از سال 1380 ،در ذهن ما شکل گرفت ، کار آفرینی ، اشتغال زایی و اثرگذار بودن در اجتماعی که در آن فعال هستیم ، از گذشته تا به امروز همواره یکی از دغدغه های ما بوده ، و همیشه به این موضوع اندیشیده ایم که تنپوشی فاخر ، با کیفیت و دارای اصالت برای بانوی ایرانی عرضه کنیم ، سال ها صرف کسب دانش،مهارت و تجربه کردیم ، که افرادبسیار زیادی هم در موفقیت ما نقش داشته اند.
بسی سختی در این راه بود، پا پس نکشیدیم و ادامه دادیم ، همواره داشتن رضایت شما انگیزه ای مضاعف به ما میداد، همراهی و همگامی شما مهربانان دوست داشتنی ، همانند سوخت ، برای ما بود و هر روز تلاش بیشتری میکردیم که بتوانیم محصولی با کیفیتتر ، در خور شان مهربانوان کشور عزیزمان ارائه کنیم.
در سال 1392 اقدام به ثبت برند کردیم که به علت داشتن نام مشابه مانتو انتخاب ، این اسم به ثبت نرسید و بعد از 2 سال تلاش و تحقیق برای این امر ، نام مجموعه فروشگاه های ما، از مانتو انتخاب ،به مانتو ژرکا تغییر پیدا کرد (نام ژرکا الهام گرفته از ژورک که نام پرنده ای قدیمی در ایران است.).

و این آغازی بود بر حیات حرفه ای و صنعتی، برند ژرکا

هدف ما

سرمایه گذاران و صاحب امتیازان فروشگاه های و تولیدی ژرکا هدف خود را تغییر چهر اقتصادی ایران در جهان گذارده اند و عمیقا به این نکته واقفند که خدمت هر چه مطلوب تر به شما مشتریان عزیز ، تولید ملی و اشتغال زایی را افزایش داده و موجب سربلندی و افتخار هرچه بیشتر ، ایرانی آبادتر ، مقتدر تر ، و همبستگی بیشتر هموطنان می شود.

گروه تولیدی مانتو ژرکا

مفتخریم که بعد از از کسب مهارت و تجربه در سالیان متمادی، جهت کسب اعتماد هرچه بیشتر شما مشتریان عزیز، این سایت و فروشگاه اینترنتی را با توجه به توسعه بستر اینترنت واهمیت زمان بنا نهادیم، که شما محترمان ، بسیار راحتتر و سریع تر از هرنقطه ایران عزیز ، بتوانید از محصولات جدید تولیدی ژرکا با خبر شوید، و با هزینه کمتر وکیفیت مطلوب، محصولات برند ژرکا را در اختیارتان بگذاریم.

در فروشگاه اینترنتی عمده فروشی مانتو ژرکا ، محصول مورد نظرتان را به راحتی جست و جو ، مقایسه ، انتخاب و خرید کنید و در کمترین زمان ممکن سفارش خود را در هر کجای ایران عزیز دریافت نمایید.(ارسال محصولات،‌باربری ارسال میگیرد)

ضمانت کیفیت و اصالت مانتو ژرکا

گروه تولیدی مانتو ژرکا بعنوان بزرگترین توليدکننده صنعتی مانتو در کشور این تضمین را به شما می دهد، محصولاتی با بالاترین کیفیت پارچه و دوخت را به شما ارائه دهد. از این رو پس از دریافت محصولات ۲ روز فرصت دارید، درصورت وجود هرگونه مشکل یا مغایرت، گزارش مشکل خود را برای تیم پشتیبانی ما ارسال کنید و پس از تایید پشتیبانی نسبت به مرجوع کردن کالا و دریافت محصول جایگزین اقدام کنید.