مجله خبری ژرکا

معرفی انواع ترکیب رنگ مد روز برای خانم‌ها

معرفی انواع ترکیب رنگ مد روز برای خانم‌ها

به عنوان یک فروشنده مزون لباس زنانه، بسیار اهمیت دارد تا با جدیدترین ترکیب‌ رنگ‌ مد روز آشنایی داشته باشید، چرا که قطعا مشتریان همیشه از شما انتظار دارند تا به آنها برای ست کردن رنگ‌های مختلف کمک کنید، به همین خاطر این اطلاعات جزو یکی از کاربردی‌ترین اطلاعاتی است که به شما برای فروش بیشتر و بهتر کمک می‌کند.

در این مقاله می‌خواهیم به بررسی چند ترکیب رنگ مد روز برای خانم‌ها بپردازیم که می‌توانند با استفاده از آنها لباس‌های خود را ست کنند.

معرفی انواع ترکیب رنگ مد روز برای خانم‌ها

ابتدا برای انتخاب یا پیشنهاد ترکیب رنگ مد روز برای خانم‌ها نیاز است تا سلیقه و به نوع خلق و خوی فرد مورد بررسی قرار بگیرد. رنگ به عنوان یکی از اصلی‌ترین بخش‌های لباس و نشان دهنده سلیقه و خلق و خوی افراد است، به همین دلیل نیاز است تا این دو مولفه حتما مورد بررسی قرار بگیرد.

برای مثال افرادی که دارای خلق و خویی خشک و رسمی هستند، معمولا علاقه‌مند به رنگ‌های خاکستری و به نوعی بی روح هستند و یا افرادی که خلق و خویی شاد و پر جنب و جوش دارند بیشتر به ترکیب رنگ‌هایی شاد مثل آبی و قرمز در کنار یکدیگر یا حتی استفاده از رنگ زرد علاقه دارند.

در ادامه به بررسی چند نمونه از ترکیب رنگ‌ها و نوع آنها میپردازیم.

ترکیب رنگ‌های خنثی کلاسیک

ترکیب رنگ‌های خنثی کلاسیک

افراد معمولا از ترکیب رنگ‌های خنثی کلاسیک برای ایجاد استایل اولد مانی استفاده می‌کنند که به عنوان یکی از پرطرفدارترین استایل‌ها در چند سال اخیر محسوب می‌شود.

درواقع ترکیب رنگ‌ها خنثی کلاسیک طرفداران بسیار زیادی دارد و می‌توان گفت جزو ترکیب‌ رنگ‌هایی است که می‌توان به راحتی آن را ست کرد و استایل خاصی را با استفاده از آنها بوجود آورد. در این نوع استایل همانطور که از نامش پیداست می‌توان از ترکیب رنگ مد روز خنثی مثل مشکی و بژ استفاده کرد. در ادامه به بررسی بیشتر این ترکیب رنگ‌ها میپردازیم.

برای آشنایی بیشتر با انواع استایل‌های زنانه می‌توانید مقاله “معرفی ترندترین استایل‌های زنانه 1403” را مطالعه کنید.

ترکیب رنگ سفید و آبی

یکی از خاص‌ترین ترکیب‌ رنگ‌هایی که در این مدل وجود دارد، ترکیب رنگ سفید و آبی است. این ترکیب رنگ مد روز برای خانم‌ها به نوعی مناسب فصول گرم محسوب می‌شود چرا که در آن از رنگ‌های روشن استفاده شده است.

این نوع ترکیب رنگ مد روز برای خانم‌ها باعث ایجاد شادابی و حس خوب برای خود فرد و اطرافیان او می‌شود و جزو دسته ترکیب رنگ‌های پرطرفدار محسوب می‌شود که در فصول گرم مورد استقبال زیاد قرار می‌گیرد.

ترکیب رنگ آبی و سبز

یکی دیگر از ترکیب رنگ‌های خنثی، ترکیب رنگ آبی و سبز است که به طور طبیعی مکمل یکدیگر هستند و باعث ایجاد سازگاری خاصی می‌‌شوند.

می‌توان از این ترکیب رنگ هم در فصول سرد و هم در فصول گرم استفاده کرد و ست زیبایی را برای این فصول بوجود آورد.

ترکیب رنگ‌های ترند و پرطرفدار

ترکیب رنگ‌های ترند و پرطرفدار

ترکیب رنگ‌‌های ترند و پرطرفداری وجود دارند که طی سال‌ها باقی مانده‌اند و از طرفداران آنها کاسته نشده‌اند و به نوعی می‌توان به ‌آنها ترکیب‌ رنگ‌هایی گفت که مختص یک زمان خاص نخواهند بود و تا همیشه طرفداران خود را به همراه خواهند داشت.

در ادامه به بررسی این رنگ‌های پرطرفدار که نمی‌توان مهر تاریخ مصرف روی آنها زد میپردازیم.

ترکیب رنگ سیاه و سفید

برای اولین و به نوعی بهترین ترکیب رنگ می‌توانیم به سراغ ترکیب رنگ سیاه و سفید برویم. ترکیب رنگ سیاه و سفید شاید از ابتدای تاریخ درکنار مد و انسان‌ها تا به امروز بوده است و قدمت دقیقی نمی‌توان به آن داد.

از این ترکیب رنگ، هم در لباس‌های رسمی و خاص استفاده می‌شود و هم برای ست کردن لباس‌های روزمره. درواقع ترکیب رنگ سیاه و سفید نه نوع استفاده می‌شناسد و نه زمان، و برای همه زمان‌ها و همه‌ مکان‌ها مناسب است.

ترکیب رنگ سرمه‌ای و خاکستری

ترکیب رنگ سرمه‌ای و خاکستری یکی دیگر از ترکیب رنگ‌هایی است که سال‌هاست طرفداران بسیار زیادی دارد. این نوع ترکیب رنگ در بیشتر موارد برای ست کردن لباس‌های رسمی و نیمه رسمی استفاده می‌شود.

با اینکه تقریبا پس از استفاده از این ترکیب رنگ حس می‌کنید که درحال استفاده از رنگ‌های خیلی سرد هستید، اما درواقع ترکیب سایه تیره سرمه‌ای در کنار مه آلودگی رنگ خاکستری باعث ایجاد حسی گرم برای افراد می‌شود.

جمع بندی

ترکیب رنگی مد روز یکی از اصلی‌ترین مولفه‌هایی است که مشتریان معمولا خیلی به آن توجه می‌کنند و دوست دارند تا از آن‌ها پیروی کنند، به همین خاطر داشتن اطلاعات درباره این ترکیب رنگ‌ها برای فروشندگان مزون لباس بسیار اهمیت دارد.

برای مثال مشتریان دوست دارند تا از لباس‌هایی با ترکیب رنگ سال استفاده کنند و لباس‌های خود را بر اساس رنگ سال انتخاب کنند. برای آشنایی با رنگ سال 2024 یا 1403 و رنگ‌های مکمل آن، می‌توانید مقاله “معرفی رنگ سال 1403” را مطالعه کنید.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله به شما برای آشنایی با ترکیب رنگ مد روز برای خانم‌ها کمک کنیم. خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و همچنین تجربیات خود در زمینه ترکیب رنگ‌ها را با ما در میان بگذارید.

منابع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *