مجله خبری ژرکا

معرفی انواع مانتو زنانه و نوع مشتریان آنها

معرفی انواع مانتو زنانه

یکی از سختی‌ها و به نوعی چالش‌هایی که برای تمام فروشندگان لباس زنانه وجود دارد، وجود تنوع بسیار زیاد در لباس‌ها و مانتوهای زنانه است. در این مقاله می‌خواهیم یک راهنمایی کامل درباره انواع مانتو زنانه داشته باشیم و انواع مدل مانتو و کاربردهای آنها را بررسی کنیم و به فروشندگان و همچنین خریداران برای تهیه بهترین مانتو کمک کنیم.

معرفی انواع مانتو زنانه

همانطور که گفتیم تنوع بسیار زیادی در مانتوهای زنانه وجود دارد و جالب است بدانید که هر یک از انواع مانتو زنانه نیز کاربردهای منحصر به فرد خود را دارند.

برای مثال برخی از مانتوهای زنانه برای استفاده روزانه هستند، برخی از مانتوها برای استفاده‌های رسمی و برخی نیز برای استفاده در مراسم‌ها و مجالس. در ادامه به بررسی انواع مانتو زنانه و کاربردهای آنها میپردازیم.

مانتو جلوباز

مانتو جلو باز کد 1570 مانتو ژرکا که توسط یک مدل خانم پوشیده شده است.

یکی از پرفروش‌ترین و پرکاربردترین نوع مانتو، مانتوهای جلوباز است. درواقع این نوع مانتو در بین افراد، مخصوصا جوانان، طرفداران بسیار زیادی دارد و از استقبال و فروش بسیار خوبی برخوردار است.

این نوع مانتو بیشتر برای استفاده‌های روزانه و همچنین مجالس کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد و به طور کلی جزو دسته مانتو‌های روزمره محسوب می‌شود. دقت داشته باشید که مانتو جلوباز جزو دسته مانتوهایی است که در تمام فصول از فروش خوبی برخوردار است به همین دلیل نیاز است تا همیشه انواع مدل مانتو جلوباز را در فروشگاه یا مزون خود موجود داشته باشید.

برای بررسی انواع مدل مانتوهای جلوباز می‌توانید به بخش “مانتو جلوباز عمده” مراجعه کنید.

مانتوهای بلند و کوتاه

مانتو بلند سنتی کد 1577 مانتو ژرکا

درواقع مانتوهای بلند و کوتاه دو دسته متفاوت از مانتو محسوب می‌شوند اما به صورت کلی تفاوت چندان زیادی با یکدیگر ندارند. درواقع فقط این دو نوع مانتو از لحاظ اندازه یعنی کوتاهی و بلندی با یکدیگر تفاوت دارند اما همین اندازه باعث شده تا نوع مخاطبان این دو نوع مانتو نیز متفاوت باشد.

معمولا مانتوهای کوتاه از سمت جوانان، مخاطبان و طرفداران بیشتری دارند و اگر مشتریان شما جزو قشر جوان است، بهتر است تا این نوع مانتو را همیشه در رگال‌های فروشگاه خود موجود داشته باشید.

اما اگر مشتریان شما خانوم‌های جا افتاده‌تری هستند، ممکن است تمایل آنها بیشتر به سمت مانتو‌های بلند کشیده شود.

بطور کلی وجود هر دو مدل مانتو در فروشگاه لازم است اما برای تعیین مقدار هر یک بهتر است تا مشتریان خود را بررسی کنید و براساس نوع مشتریان خود مانتو بلند یا مانتو کوتاه را انتخاب کنید.

شما می‌توانید برای بررسی انواع مدل مانتو کوتاه و بلند به بخش‌های “مانتو بلند عمده” و “مانتو کوتاه عمده” مراجعه کنید.

مانتو دکمه دار

یک مدل که مانتو پاییزه آبی پوشیده است و آبمیوه در دست دارد و به سکو تکیه داده است.

مانتوهای دکمه دار نیز جزو دسته مانتوهای پرفروش و پرطرفدار محسوب می‌شوند. این نوع مانتوها بیشتر در محیط‌های رسمی و به نوعی ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای مثال، مشتریان مانتوهای دکمه دار بیشتر دانشجویان و خانوم‌هایی هستند که زیاد در محیط‌های رسمی حضور پیدا می‌کنند. در صورتی که فروشگاه یا مزون شما از این نوع مشتریان دارد، حتما باید مدل مانتو‌های دکمه دار مختلفی را در فروشگاه خود موجود داشته باشید تا بتوانید نیازهای مشتریان خود را تامین کنید.

شما می‌توانید برای بررسی انواع مدل مانتو دکمه دار به بخش “مانتو دکمه دار عمده” مراجعه کنید.

مانتو مینیمال

مانتو مینیمال در انواع مانتو زنانه جزو دسته مانتوهای ساده و روزمره محسوب می‌شود. درواقع مانتوهای مینیمال، دوخت‌های خاصی ندارند و المان‌های خاصی در دوخت این نوع مانتوها استفاده نمی‌شود، برای مثال در دوخت این نوع مانتوها هیچوقت از المان‌هایی مانند نگین استفاده نمی‌شود.

پارچه‌هایی که معمولا برای دوخت این نوع مانتوها استفاده می‌شود دارای رنگ‌های خنثی و ساده هستند که باعث ایجاد زیبایی خاصی برای مانتو مینیمال می‌شود. درواقع زیبایی مانتو مینیمال در سادگی آن خلاصه می‌شود.

این نوع مانتو جزو دسته مانتوهایی است که هم جوانان و هم خانوم‌ها به آن علاقه دارند و قطعا فروش خوبی را برای شما بوجود می‌آورد، پس پیشنهاد می‌شود که مانتو مینیمال را نیز حتما در سبد خرید عمده بعدی خود قرار دهید.

مانتو کتی

مانتو کتی کد 1588 مانتو ژرکا که توسط یک خانم پوشیده شده است.

مشتریان شما بیشتر دانشجویان و خانم‌هایی هستند که زیاد در مکان‌های رسمی حضور پیدا می‌کنند؟ قطعا مانتو کتی جزو محصولاتی خواهد بود که فروش خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

درواقع مانتو کتی همانطور که از نامش پیداست، جزو دسته مانتوهای رسمی است که خانم‌ها بیشتر برای مکان‌های رسمی مانند ادارات و دانشگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

این نوع مانتوها دارای دوختی رسمی و خاص هستند و برای دوخت‌ آنها از پارچه‌هایی مانند ژاکارد و شانتون که جزو دسته پارچه‌های رسمی شناخته می‌شوند، استفاده می‌شود.

مانتو کتی مشتریان خاص خود را دارد و جزو محصولاتی محسوب می‌شود که در زمان‌های خاص مانند زمان شروع دانشگاه‌ها، فروش خوبی را به همراه دارد.

در صورتی که برای خرید عمده مانتو کتی نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید مقاله “خرید عمده مانتو کتی” را مطالعه کنید. همچنین برای بررسی انواع مدل مانتو کتی می‌توانید به بخش “مانتو کتی عمده” مراجعه کنید.

مانتو اسپرت

مانتو اسپرت دقیقا نقطه مقابل مانتو کتی است. مانتو اسپرت جزو دسته مانتو‌های جوان پسند است که به صورت روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معمولا مانتوهای اسپرت دوخت خاصی دارند و از رنگ‌های خاص برای تولید این نوع مانتو استفاده می‌شود تا جوان پسندتر باشند.

مانتو اسپرت نیز جزو دسته مانتوهایی محسوب می‌شود که فروش روزانه خواهد داشت به همین دلیل نیاز است تا در مزون یا فروشگاه خود همیشه موجود داشته باشید. البته دقت کنید که حتما قبل از خرید عمده مانتو اسپرت، مشتریان خود را بررسی کرده باشید تا بدانید آیا فروش خوبی را برای شما نیز خواهد داشت یا خیر.

در صورتی که برای خرید عمده مانتو اسپرت نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید مقاله “خرید عمده مانتو اسپرت” را مطالعه کنید.

مانتو مجلسی

یکی دیگر از انواع مانتو زنانه که فروش خوبی را برای شما خواهد داشت، مانتو مجلسی است. در دوخت مانتو مجلسی از پارچه‌های خاص و براق به همراه المان‌های خاصی برای ایجاد زیبایی بیشتر استفاده می‌شود.

مانتو مجلسی جزو دسته مانتوهایی است که تمام خانم‌ها آن را دوست دارند، پس باید جزو دسته محصولاتی باشد که همیشه در مزون یا فروشگاه شما وجود دارد. البته این نکته‌ را هم در نظر داشته باشید که به زمان بستگی دارد.

درواقع مانتوهای مجلسی در زمان‌هایی مثل آغاز بهار و آغاز تابستان که به نوعی مجالس کم کم شروع می‌شود، فروش‌های بسیار خوبی دارند. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که در زمان اوج فروش، مدل‌های مختلفی از مانتو مجلسی را در فروشگاه یا مزون خود موجود داشته باشید.

در صورتی که برای خرید عمده مانتو مجلسی نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید مقاله “خرید عمده مانتو مجلسی” را مطالعه کنید. همچنین برای بررسی انواع مدل مانتو مجلسی می‌توانید به بخش “مانتو مجلسی عمده” مراجعه کنید.

مانتو فلورال

مانتو فلورال جزو دسته مانتوهای خاص محسوب می‌شود. برای دوخت این نوع مانتوها معمولا از پارچه‌های گل گلی و رنگارنگ استفاده می‌شود، به همین خاطر گفته می‌شود که این نوع مانتو جزو دسته مانتوهای خاص محسوب می‌شود که مشتریان خاصی را دارد.

معمولا گفته می‌شود، این نوع مانتو‌ها معمولا در فروشگاه‌ها و مزون‌هایی که در مناطق ساحلی قرار گرفته‌اند فروش بهتری را به همراه دارند، اما ممکن است فروشگاه شما در منطقه ساحلی قرار نگرفته باشد و مشتریان شما این نوع مانتو را درخواست کنند، پس نیاز است تا حتما قبل از خرید این نوع مانتو مشتریان خود را مورد بررسی قرار دهید.

جمع بندی

شناخت انواع مانتو زنانه برای فروشندگان مزون زنانه بسیار اهمیت دارد، چرا که شما به عنوان یک فروشنده نیاز دارید تا بدانید چه نوع مانتو‌هایی مناسب چه نوع افرادی هستند و همچنین چه نوع استفاده‌هایی دارند.

در این مقاله به بررسی انواع مانتو زنانه پرداختیم و مشتریان و نوع استفاده هر یک را مورد بررسی قرار دادیم.

در صورتی که می‌خواهید هر یک از این مدل مانتوها را به صورت عمده خرید کنید، می‌توانید از مجموعه تولیدی مانتو ژرکا با بهترین قیمت تهیه کنید.

مجموعه تولیدی مانتو ژرکا با داشتن بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید انواع مانتو زنانه به صورت عمده، در خدمت شما فروشندگان عزیز برای تامین محصولات مورد نیاز مزون زنانه‌تان میباشد. شما می‌توانید به راحتی انواع مدل مانتو‌های تولیدی مجموعه مانتو ژرکا را با مراجعه به بخش “فروشگاه” مورد بررسی قرار دهید

شما می‌توانید از طریق سایت یا حتی پیج اینستاگرام مجموعه مانتو ژرکا سفارش خود را ثبت کنید.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله به شما برای آشنایی با انواع مانتو زنانه کمک کنیم. خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و در صورتی که تجربه خرید از مجموعه مانتو ژرکا را دارید، تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *