مجله خبری ژرکا

3 نکته برای خرید عمده مانتو کتی

3 مدل مانتو کتی صورتی، سفید و مشکی که روی چوب رختی مزونی که خرید عمده مانتو کتی کرده است، چیده شده اند.

فهرست محتوا

مانتو کتی را میتواند جزو پرکاربردترین مانتوی خانم‌ها نام برد. درواقع از این نوع مانتو هم به عنوان لباس روزمره، هم برای مجالس و حتی برای سرکار میتوان استفاده کرد به همین خاطر جزو پرکاربردترین مانتوها محسوب میشود. در این مقاله میخواهیم چند نکته درباره‌ی خرید عمده مانتو کتی را به شما یاد دهیم تا بتوانید بهترین مانتو کتی را برای فروشگاه خود موجود کنید.

خرید عمده مانتو کتی

همانطور که گفتیم این نوع مانتو خیلی پرکاربرد است و به دلیل اینکه میتوان از آن برای مکان‌های مختلفی استفاده کرد رجزو دسته مانتو‌های پر مخاطب هم محسوب میشود. این نوع مانتو تقریبا تیپی رسمی و استایل شیکی را برای خانم‌ها بوجود می‌آورد.

به همین خاطر داشتن بهترین مانتو کتی‌ها در فروشگاه‌تان بسیار اهمیت دارد و باید دقت داشته باشید تا بهترین جنس و بهترین مدل را انتخاب کنید تا بتوانید نیاز مشتریان خود را برطرف کنید. در ادامه به بررسی نکاتی که باید درباره‌ی خرید عمده مانتو کتی به آنها توجه کنید میپردازیم.

رنگ مانتو کتی

رنگ‌هایی که میتوانید انتخاب کنید بستگی به چندین مولفه دارد که باید به آنها توجه کامل داشته باشید. اولین مولفه مد سال است. درواقع مد سال در همه چیز مثل رنگ، مدل و حتی نوع پارچه دخیل است پس حتما بررسی کنید که چه رنگی مد است.

مولفه دوم فصل است. درواقع افراد تمایل دارند که در فصول خاص، رنگ‌های مخصوص به همان فصل را بپوشند. برای مثال معمولا در فصول سرد از بیشتر افراد از رنگ‌های تیره مثل خاکستری و مشکی استفاده میکنند و در فصول گرم از رنگ‌هایی مثل سبز و نارنجی و رنگ‌های گرم برای انتخاب لباس خود استفاده میکنند.

مورد بعدی بستگی به نوع مشتری و رده‌ی سنی مشتری‌های شما دارد. برای مثال سلیقه‌ی خانم‌های جوان قطعا با خانم‌های پا به سن گذاشته یکی نخواهد بود به همین دلیل بررسی کنید و نوع مشتری خود را پیدا کنید تا بتوانید رنگ‌های مناسب مشتری خود را در فروشگاه خود موجود کنید.

مدل مانتو کتی

درواقع انتخاب مدل برای خرید عمده مانتو کتی خیلی اهمیت دارد. برای پیدا کردن مدل مناسب هم باید اولین مولفه یعنی مد را خیلی در نظر بگیرید. برای مثال امکان دارد سال پیش مدل مانتو جلو باز خیلی طرفدار داشته باشد ولی امثال مانتو جلو بسته مد شده باشد.

مولفه بعدی بررسی مشتریان است. درواقع افراد مختلف دارای سلایق مختلفی هستند به همین خاطر باید بررسی کنید که چه نوع افرادی معمولا از فروشگاه شما خرید می‌کنند و به همان نسبت مدل‌های مناسب را انتخاب کنید و برای فروشگاه خود موجود کنید.

درباره مدل‌های پر فروش مانتو کتی در مقاله 4 مدل جدید مانتو کتی 1402 بیشتر بخوانید.

پارچه مانتو کتی

پارچه جزو مهم‌ترین مولفه‌ها برای لباس و مانتو محسوب میشود. پارچه‌های کرپ، فاستونی، چرم، سوئیت، کتان و مخمل جزو بهترین گزینه‌ها برای مانتو کتی محسوب میشوند. در ادامه به بررسی این نوع پارچه‌ها میپردازیم و ویژگی‌ هرکدام را بررسی میکنیم.

پارچه کرپ

پارچه‌ کرپ به نوعی پارچه گفته میشود که از ابریشم، ریون، استات، پنبه و پشم تولید میشود. ضحامت این نوع پارچه متغیر است و جنس این نوع پارچه براساس بافت تار و پود آن میتواند نرم، لطیف و یا حتی زبر باشد.

پارچه فاستونی

پارچه فاستونی نوعی پارچه است که از الیاف طبیعی و حیوانی مثل پشم تولید میشود. این نوع پارچه مناسب دوخت لباس‌های گرم است. درواقع این نوع پارچه میتواند دمای بدن را حفظ کند و از ورود سرما جلوگیری کند. میتواند گفت پارچه‌های فاستونی بیشتر برای دوخت مانتو‌ کتی‌های گرم استفاده میشود.

پارچه چرم

پارچه چرم معمولا از از چرم مصنوعی و یا طبیعی تهیه میشود و جزو شیک‌ترین پارچه‌های موجود در بازار محسوب میشود. این نوع پارچه مورد پسند سلایق خاصی است و باید این مورد را حتما در نظر بگیرید که آیا مشتریان شما این نوع پارچه را میپسندند یا خیر.

این پارچه ضد آب است و خاصیت عایق و نرمی دارد و به عنوان یک پارچه بسیار شیک شناخته میشود.

پارچه سوییت

پارچه سوییت جزو خانواده پارچه چرم محسوب میشود و گفته میشود که آخرین لایه‌ی چرم، پارچه سوییت نامیده میشود. این نوع پارچه نسبت به چرم نرم‌تر و نازک‌تر است و دوام و ماندگاری بالاتری هم دارد.

پارچه کتان

پارچه کتان جزو رایج‌ترین نوع پارچه محسوب میشود. این نوع پارچه بیشتر برای دوخت لباس‌های خنک استفاده میشود و در فصول گرم استفاده میشود. این نوع پارچه محکم و جاذب آب است و سریع‌تر از پنبه خشک میشود.

جمع بندی

این نکات میتوانند به شما برای خرید عمده مانتو کتی خیلی کمک کنند و شما را از سردرگمی برای خرید این نوع مانتو بیرون بکشند. اگر برای خرید مانتو عمده نیاز به راهنمایی دارید میتوانید از مقاله “روش خرید مانتو عمده” استفاده کنید.

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید پیدا کردن یک تامین کننده خوب برای تولید و ارسال مانتوهای مد نظر شما است. مجموعه تولیدی مانتو ژرکا جزو بهترین تولید کنندگان مانتو در مشهد است که انواع‌ مانتو‌ها را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت تولید میکند و به صورت عمده در اختیار فروشندگان عزیز قرار میدهد.

میتوانید برای ثبت سفارش به راحتی از طریق سایت مانتو ژرکا اقدام کنید و مانتوهای مورد نیاز خود را تهیه کنید. میتوانید با عضویت در پیج اینستاگرام مانتو ژرکا از موجودی‌های ما باخبر شوید.

ممنونیم که تا آخر این مقاله به ما همراه بودید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید بهترین خرید عمده مانتو کتی را داشته باشید. خیلی خوشحال میشویم که نظرات خود را برای ما زیر همین پست ارسال کنید و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *