مجله خبری ژرکا

طراحی دکوراسیون تابستانه مزون

طراحی دکوراسیون تابستانه مزون

دکوراسیون هر فروشگاه، مخصوصا مزون‌ها لباس، به عنوان اولین المانی محسوب می‌شود که با مشتریان ارتباط می‌گیرد. هر فصل دکور مختص به خود را دارد و ما می‌خواهیم در این مقاله به بررسی نحوه ایجاد دکوراسیون تابستانه مزون بپردازیم و نکاتی که هنگام ایجاد دکوراسیون تابستان نیاز است تا به آنها توجه داشته باشیم را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

ساخت دکوراسیون تابستانه مزون

المان‌های مختلفی وجود دارد که هنگام طراحی و ساخت دکوراسیون تابستانه مزون نیاز است تا به آنها دقت داشته باشید. در ادامه به بررسی چند نمونه از این المان‌ها و نکات برای طراحی دکوراسیون میپردازیم.

المان‌های تابستانه

لباس‌ها تابستانه

“چه چیزی نمایانگر تابستان است؟”، این می‌تواند اولین سوالی باشد که هنگام ساخت و طراحی دکوراسیون تابستانه مزون نیاز است تا به آن پاسخ بدهید.

درواقع ابتدا نیاز است تا در دکور فروشگاه خود از المان‌های هر فصل استفاده کنید. برای مثال در فصل تابستان المان‌های مربوط به دریا و تعطیلات جزو دسته المان‌های مهم محسوب می‌شوند که نمایانگر فصل تابستان هستند.

شما می‌توانید از المان‌هایی مانند تیوپ‌های بادی که در استخر یا حتی دریا مورد استفاده قرار می‌گیرد برای نشان دادن تابستان استفاده کنید یا حتی لباس‌هایی خنک که دارای طرح‌های شاد و ساحلی هستند را تن مانکن‌های خود کنید تا تابستان را به صورت واضح به نمایش بگذارید.

رنگ

نکته و المان بعدی که شما می‌توانید برای به نمایش گذاشتن تابستان از آن استفاده کنید، رنگ است. در تابستان معمولا افراد به این علاقه دارند تا از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنند.

رنگ‌های روشن به دلیل ایجاد خنکی مورد استفاده قرار می‌گیرد که باعث ایجاد حالتی شاد هم برای افراد می‌شود. شما می‌تواند برای طراحی دکوراسیون مزون خود از رنگ‌های زرد، آبی آسمانی، سبز نعنایی و حتی قرمز استفاده کنید.

می‌توانید رنگ‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید و حسی شاد ایجاد کنید. برای مثال می‌توانید با ترکیب‌ رنگ‌ها کنار یکدیگر باعث ایجاد حس ساحل و تعطیلات شوید.

ویترین تابستانه

ویترین تابستانه

یکی دیگر از بخش‌های مهم در طراحی دکوراسیون تابستانه مزون، طراحی ویترینی زیبا است. درواقع مشتری قبل از ورود به درون مزون و ارتباط گرفتن با دکوراسیون داخلی مزون، ابتدا با ویترین فروشگاه شما ارتباط برقرار می‌کند.

اگر می‌خواهید مشتری را بترسانید و احساس شلوغی برای او ایجاد کنید، پیشنهاد می‌کنم تمام لباس‌ها و اجناس مزون را درون ویترین خود فشرده کنید. اما اگر قصد ایجاد آرامش تابستانه برای مشتری خود دارید، بهتر است تا از اجناس مهم و زیبای فروشگاه برای طراحی ویترین خود استفاده کنید.

شما می‌توانید از ترکیب لبا‌س‌ها و رنگ‌های زیبا در ویترین خود استفاده کنید و حس خوبی را به مشتریان خود انتقال دهید. مطمئن باشید هرچقدر مشتریان حس بهتری از ویترین شما بگیرند، بیشتر مشتاق به ورود به مزون و همچنین خرید می‌شوند.

نورپردازی

با اینکه در فصل تابستان روزها طولانی‌تر است و شب‌ها کوتاه‌تر، اما فراموش نکنید که نور پردازی داخل مزون و فروشگاه بسیار اهمیت دارد. درواقع ممکن است با خود بگویید که می‌توان از نور روز برای به نمایش گذاشتن ویترین و همچنین دکوراسیون داخل مزون استفاده کرد، اما درواقع سخت در اشتباه هستید.

نورپردازی داخلی مزون بسیار اهمیت دارد، چرا که نورپردازی شلوغ و بیش از اندازه می‌تواند باعث گیجی مشتری و همچنین نور پردازی کم می‌تواند باعث ایجاد حس ناامنی شود. پس هنگام طراحی نورپردازی داخلی مزون خود نیاز است تا خیلی دقت داشته باشید و در مکان‌های درست از نورپردازی استفاده کنید.

شما می‌توانید با نورپردازی علاوه بر ایجاد گرما و حس خوب برای مشتریان، برخی از محصولاتی که برایتان اهمیت بیشتری دارند و حتی حاشیه سود بیشتری دارند را طوری نمایش دهید که مشتریان جذب آنها شوند. به همین دلایل است که گفته می‌شود نورپردازی بسیار اهمیت دارد.

این چند نکته می‌توانند به شما برای طراحی یک دکوراسیون تابستانه مزون زیبا خیلی کمک کنند و باعث می‌شوند تا شما مشتریان بیشتری را جذب فروشگاه خود کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طراحی دکوراسیون و مطالعه نکات بیشتر، می‌توانید مقاله “طراحی دکور مزون” را مطالعه کنید.

جمع بندی

دکوراسیون تابستانه مزون با تعداد مشتریان شما رابطه مستقیمی دارد و می‌تواند به بهبود فروش شما کمک کند، به همین دلیل است که گفته می‌شود طراحی یک دکوراسیون موثر بسیار اهمیت دارد. در این مقاله به بررسی چند نکته برای طراحی دکوراسیون تابستانه مزون پرداخته‌ایم که می‌توانند به شما برای ساخت و طراحی دکوراسیون موثر خیلی کمک کنند.

بعد از دکوراسیون، موثرترین چیز برای فروش بهتر و همچنین جذب مشتریان بیشتر، محصولات تابستانه مزون است. اگر نمیدانید چه محصولاتی در فصل تابستان فروش خوبی دارند، پیشنهاد می‌کنیم که حتما مقاله “معرفی محصولات تابستانه” را مطالعه کنید.

در صورتی که قصد خرید مانتو یا شومیز تابستانه به صورت عمده را دارید، مجموعه تولیدی مانتو ژرکا در خدمت شما عزیزان میباشد. ما به عنوان مجموعه تولیدی مانتو ژرکا با استفاده از بهترین الیاف و بهترین تجهیزات در زمینه تولید انواع مانتو و شومیز به صورت عمده فعالیت داریم و این محصولات را با بهترین قیمت در اختیار فروشندگان عزیز قرار می‌دهیم.

شما می‌توانید برای بررسی و ثبت سفارشات خود از طریق بخش “فروشگاه” سایت مانتو ژرکا یا حتی  اقدام کنید.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله به شما برای طراحی دکوراسیون تابستانه مزون کمک کنیم. خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و در صورتی که تجربه طراحی دکوراسیون مزون را دارید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *