مجله خبری ژرکا

پرفروش‌تریرن محصولات تابستانه

پرفروش‌تریرن محصولات تابستانه

بدون شک فصل تابستان یکی از فصل های پرفروش برای مزون های زنانه است. با شروع فصل گرم و داغ تابستان، خانم ها به دنبال لباس هایی که دارای ظاهر بسیار زیبا، خنک و راحتی هستند، می‌گردند.

معمولا تمامی مزون‌های زنانه برنامه ریزی‌های منحصر به فردی برای فروش محصولات تابستانه خود دارند. در ادامه این مقاله ما به بررسی پرفروش‌ترین محصولات تابستانه مزون می‌پردازیم تا به شما برای داشتن بهترین آگاهی و داشتن محصولات با کیفیت برای مزون خود کمک کنیم.

پرفرو‌ش‌ترین محصولات تابستانه

تمامی افراد در فصل تابستان به دنبال لباس‌های راحت و خنک هستند. اصلی‌ترین ملاک‌هایی که برای لباس‌های تابستانه وجود دارند، ضد حساسیت و ضد تعریق بودن لباس هست که افراد را از دست عرق کردن بیش از اندازه نجات می‌دهد. کنار تمامی این ملاک ها، مدرن بودن و راحتی می‌توانند بهترین راه برای کمک به انتخاب سریع لباس‌های تابستانه در مزون باشند.

با توجه به پیشرفت صنعت مد و استایل طراحی، انواع بسیار زیادی لباس تابستانه زنانه تولید و عرضه می‌شود که در ادامه می‌خواهیم به بررس چند نمونه از این لباس‌ها بپردازیم.

مانتو کتی‌

مانتو کتی کد 1571 مانتو ژرکا که توسط یک مدل خانم پوشیده شده است.

مانتو کتی یکی از گزینه‌های پر فروش برای مزون‌ها محسوب می‌شود. درواقع مانتو کتی همانطور که از نامش پیداست، جزو دسته مانتوهای رسمی است که خانم‌ها بیشتر برای مکان‌های رسمی مانند ادارات و دانشگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند.

این نوع مانتوها دارای دوختی رسمی و خاص هستند و برای دوخت‌ آنها از پارچه‌هایی مانند پارچه نخی و شانتون که جزو دسته پارچه‌های رسمی شناخته می‌شوند، استفاده می‌شود.

مانتو کتی مشتریان خاص خود را دارد و جزو محصولاتی محسوب می‌شود که در زمان‌های خاص مانند زمان شروع دانشگاه‌ها، فروش خوبی را به همراه دارد.

در صورتی که قصد خرید مانتو کتی را دارید، می‌توانید این محصول را به صورت عمده و با بهترین قیمت از مجموعه مانتو ژرکا تهیه کنید.

مجموعه تولیدی مانتو ژرکا یکی از برترین تولید کنندگان لباس‌های زنانه به صورت عمده در ایران محسوب می‌شود که از بهترین الیاف و پارچه‌ها برای دوخت لباس‌ها استفاده می‌کند.

شما می‌توانید برای بررسی مانتو کتی‌های تولیدی مجموعه مانتو ژرکا، به بخش “مانتو کتی‌ها” مراجعه کنید.

شومیز

شومیز مانتویی کد 1569 مانتو ژرکا که یک مدل خانم پوشیده است.

شومیزها یکی دیگر از محصولات تابستانی پرطرفدار و پرفروش داخل تمامی مزون‌ها محسوب می‌شوند. راحتی و پرکاربرد بودن این محصول می‌تواند دست تمامی خانم ها و طراحان لباس را برای داشتن یک استایل تابستانی باز بگذارد، به همین دلیل گفته می‌شود که این محصول جزو دسته محصولات پر فروش در مزون‌ها محسوب می‌شود.

خانم‌ها از این محصول می‌توانند برای قرارهای دوستانه و حتی قرار‌های رسمی استفاده کنند. این محصول به دلیل استفاده در هر فصل از سال همیشه جزو پرفروش‌ترین محصولات تابستانه مزون‌ها بوده و سالانه مدل‌ها و طراحی‌های بسیار زیادی از این محصول تولید و روانه بازار می‌شود.

اگر شما هم به دنبال شومیز عمده برای تکمیل کالکشن تابستانه خود هستید می‌توانید به بخش “شومیز عمده” سایت مانتو ژرکا مراجعه کنید و انواع مدل‌های تولیدی را بررسی کنید.

مانتو عبایی

مانتو های عبایی یا بلند یکی دیگر از محصولات تابستانه است که طرفداران بسیار زیادی دارد. استفاده از پارچه های ابروبادی و لنین داخل این محصول حس راحتی بسیار بالایی دارد.

این مانتو در فصل های تابستان در عین راحتی، به خانم ها استایل و زیبایی بسیار بالایی می‌بخشد.

مانتو ابروبادی

مانتو های ابروبادی جزو محبوب‌ترین‌ مانتو‌های امسال محسوب می‌شود و می‌توان به قطع این نوع مانتو رو داخل پرفروش ترین محصولات تابستانه مزون قرار داد. این مدل مانتو به دلیل خنکی و طرحدار بودن بین خانم‌ها طرفدارهای بسیار زیادی پیدا کرده است.

مانتو لنین

مانتوهای لنین از دیگر محصولات پرفروش تابستانه است که طرفداران بسیار زیادی دارد. ویژگی‌های این نوع مانتو بسیار قابل توجه است‌. در‌اولین قدم می‌توان به خنکی و راحتی زیاد این نوع از مانتو ها اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این مانتو می‌توان به دوام بسیار بالا و جذب رطوبت آن اشاره کرد.

این نوع مانتو جزو دسته مانتوهایی است که هم جوانان و هم خانوم‌ها به آن علاقه دارند و قطعا فروش خوبی را برای شما بوجود می‌آورد، پس پیشنهاد می‌شود که مانتو لنین را نیز حتما در سبد خرید عمده بعدی خود قرار دهید. شما می‌‌توانید برای بررسی و خرید مانتو‌های لنین به بخش مانتو لنین مراجعه کنید.

تاپ و شلوارک

تاپ و شلوار‌ک یکی از محصولات سبد کالایی خانم ها در فصل تابستان است. راحتی و قابل استفاده بودن این محصول در مکان هایی مثل خانه و باشگاه احساس راحتی و خنکی بسیار زیادی را برای خانم‌ها دارد.
تاپ و شلوارک زنانه دارای مدل‌های مختلفی مانند تاپ و شلوارک جین و تاپ و شلوارک لنین تولید می‌شوند و طرفداران بسیار زیادی دارند.

کراپ

کت تک کد 1592 مانتو ژرکا که توسط یک مدل خانم پوشیده شده است.

کراپ یا تاپ کراپ به لباس‌هایی گفته می‌شود که در مقایسه با سایر لباس‌های معمول (مانند تیشرت یا پیراهن) کوتاه‌تر هستند. اندازه آنها تا لبه شلوار می‌رسد و نیم تنه بالای بدن را می‌پوشاند و خنکی بسیار خوبی دارد.

این لباس‌ها در انواع نخی، توری، بافت و… عرضه می‌شود و انواع مختلفی دارد. کراپ معمولا در استایل‌های کژوال و اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. کراپ تاپ‌ها استایل فانتزی و جذابی را انتقال می‌دهد که طرفداران زیادی دارد. اگر شما هم می‌خواهید فروش خوبی را تجربه کنید می‌توانید این محصول را در سبد کالایی مزون خود قرار دهید.

جمع بندی

فصل تابستان به عنوان یکی از فصول پرفروش برای مزون‌های لباس محسوب می‌شود. در این فصل محصولات تابستانه مختلفی، طرفداران بسیار زیادی پیدا می‌کنند و مزون‌ها می‌توانند از طریق این نوع محصولات فروش خوبی را تجربه کنند.

در این مقاله به بررسی چند نمونه از پرفروش‌ترین محصولات تابستانه پرداختیم و هر یک را به اختصار توضیح دادیم.

شما می‌توانید هر یک از این محصولات را با بهترین قیمت و به صورت عمده از مجموعه تولیدی مانتو ژرکا تهیه کنید. شما می‌توانید با مراجعه به بخش “فروشگاه” سایت مجموعه مانتو ژرکا، محصولات مجموعه را بررسی کنید و محصول مورد نظر خود را از طریق سایت و یا پیج اینستاگرام ثبت سفارش کنید.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله به شما بهترین محصولات پرفروش تابستانه را معرفی کنیم. خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و در صورت داشتن تجربه خرید از مجموعه مانتو ژرکا، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *