مجله خبری ژرکا

4 نکته برای خرید مانتو عمده اسپرت

فهرست محتوا

به عنوان یک فروشنده‌ی لباس و مانتوهای زنانه شما نیاز دارید تا محصولات مزون خود را تکمیلی کنید تا بتوانید برای همه نوع قشر و همه نوع سن محصول موجود داشته باشید. یکی از مانتوهایی که شما نیاز است تا همیشه در مزون خود موجود داشته باشید مانتو اسپرت است و احتمالا با موضوع خرید مانتو عمده اسپرت سر و کله داشته‌اید.

درواقع مانتو اسپرت جزو جوان پسندترین مانتوهای موجود در بازار محسوب میشود و شما برای اینکه مشتری‌های جوان خود، که البته تعداد کمی هم ندارند را از دست ندهید نیاز دارید تا مانتو‌های اسپرت با کیفیت و قیمت مناسبی را در فروشگاه خود موجود کنید.

در این مقاله میخواهیم موضوع خرید مانتو عمده اسپرت را بررسی کنیم و شما را با چند نکته برای خرید آشنا کنیم تا بتوانید بهترین نوع مانتو را برای فروشگاه خود موجود کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

خرید مانتو عمده اسپرت

یافتن تامین کننده

یافتن تامین کننده جزو اصلی‌ترین مراحل خرید محسوب میشود. درواقع پیدا کردن تامین کننده‌ای که مانتو اسپرت با قیمت و کیفیت مناسب به شما ارائه دهد خیلی سخت است و نیاز به گشتن و سرچ کردن زیاد دارد.

مجموعه تولیدی مانتو ژرکا جزو یکی از بهترین تولید کنندگان پوشاک زنانه در مشهد محسوب میشود که انواع لباس زنانه را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت و به صورت عمده در اختیار شما قرار میدهد.

میتوانید به راحتی از طریق سایت ما محصولات مورد نیاز فروشگاه خود را سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان تحویل بگیرید.

بعد از اینکه موضوع تامین کننده را حل کردید و بهترین تولید کننده را برای تامین نیاز فروشگاه خود پیدا کردید، زمان آن میرسد تا  به نوع مانتو(جنس پارچه، رنگ و مدل) بپردازید که چه نوع مانتو اسپورتی مناسب‌تر است.

رنگ مانتو اسپرت

همانطور که گفتیم مانتو اسپرت جزو محصولاتی است که بیشتر برای جوانان تولید میشود به همین دلیل نیاز است تا رنگ‌های مود و روشن را برای این نوع مانتو در نظر بگیرید. برای مثال مانتو اسپرت رنگ سفید خیلی پیشنهاد میشود. درواقع میتوان با رنگ سفید به راحتی رنگ‌های دیگر را ست کرد و یک ست اسپرت زیبا بوجود آورد.

یکی از مسائل دیگری‌ هم که برای انتخاب رنگ باید در نظر داشته باشید، فصول هستند. در فصل‌ها سرد تمایل افراد بیشتر به سمت رنگ‌های تیره‌تر میرود، برای مثال رنگ‌هایی که بیشتر برای فصول سرد پیشنهاد میشود رنگ خاکستری و مشکی است و همچنین برای فصول گرم بیشتر رنگ‌های گرم مثل نارنجی، زرد و سبز پیشنهاد میشود.

مدل مانتو اسپرت

بهترین روش برای اینکه بتوانید بفهمید جه مدل مانتو اسپرتی روی بورس است، بررسی مشتریان آن دوره است. درواقع امکان دارد در دوره‌ای که هستید مانتو جلو باز مد باشد و یا حتی مانتو جلو بسته.

پس بهترین راه برای پیدا کردن بهترین مدل، بررسی مشتریان است. بررسی کنید درخواست کدام مدل از این نوع مانتو مشتری بیشتری دارد و بر اساس آمار همان مدل را موجود کنید.

نوع فصلی که در آن هستید هم خیلی برای انتخاب مدل مانتو اهمیت دارد. برای مثال شما برای فصل‌های سرد نیاز دارید تا مانتوهای گرم را موجود کنید و در فصول گرم مانتو‌های نازک‌تر و خنک‌تری را برای فروشگاه خود موجود کنید.

جنس پارچه مانتو اسپرت

درواقع میتوان گفت جنس پارچه مانتو است که نوع آن را تعیین میکند. برای مثال پارچه لی بیشتر برای دوخت مانتو‌های اسپرت استفاده میشود تا مانتوهای مجلسی یا اداری. به همین دلیل نوع پارچه مانتو خیلی اهمیت دارد.

پارچه‌هایی مثل پارچه لنین و پارچه کرپ هم برای دوخت این نوع مانتو استفاده میشود و میتوانید برای خرید مانتو عمده اسپرت از این نوع پارچه‌ها هم استفاده کنید. در ادامه به بررسی این دو نوع پارچه میپردازیم.

پارچه لنین

پارچه لنین یا لینن جزو پارچه‌های پرکاربرد در صنعت مانتو محسوب میشود. این نوع پارچه استحکام مناسبی دارد. این نوع پارچه بسیار سبک، خنک و بادوام است و جزو گزینه‌های مناسب برای دوخت مانتو محسوب میشود.

پارچه کرپ

پارچه کرپ، یک پارچه زیبا و لوکس محسوب میشود که از ابریشم ساخته میشود. این پارچه انواع مختلفی دارد و از سبک و نازک تا سنگین و ضخیم از این پارچه موجود است. این نوع پارچه نسبت به پارچه‌های لنین قیمت بیشتری دارد.

برای آشنایی بیشتر با بهترین‌ پارچه‌های مناسب مانتو، می‌توانید مقاله “معرفی 4 نوع پارچه مانتویی” را مطالعه کنید.

بهترین راه‌حل برای پیدا کردن نوع مدل، جنس پارچه و حتی رنگ مانتو این است که مشتریان را در آن دوره بررسی کنید. این آمار خیلی به شما کمک میکند تا بتوانید بفهمید خرید عمده چه نوع مانتوی اسپرتی مناسب است.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید بفهمید خرید مانتو عمده اسپرت به چه صورتی است و نیاز دارد به چه عواملی دقت کنید. در نظر داشته باشید که مجموعه تولیدی مانتو ژرکا در کنار شما است و میتواند محصولات مورد نیاز شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تامین کند.

میتوانید با عضویت در پیج اینستاگرام مجموعه تولیدی مانتو ژرکا از موجودی‌های مجموعه ما باخبر شوید.

علاوه بر این نوع مانتو، اگر برای خرید مانتو اداری هم نیاز به راهنمایی داشتید میتوانید از مقاله “خرید مانتو عمده اداری” استفاده کنید. در این مقاله به شما کمک میکنیم تا بهترین مانتو اداری را برای فروشگاه خود موجود کنید.

همچنین میتوانید با مطالعه مقاله “خرید مانتو عمده” اطلاعات بیشتری را برای خرید مانتو عمده کسب کنید و راحت‌تر خرید خود را انجام دهید.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. خیلی خوشحال میشویم که نظرات خود را در زیر همین مقاله برای ما ارسال کنید و تجربیات خود را در زمینه تهیه مانتو اسپرت با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *