مجله خبری ژرکا

3 استایل جذاب با شلوار کارگو

بهترین استایل ها با شلوار کارگو

فهرست محتوا

شلوار کارگو، شلواری با دوخت آزاد است که معمولا تعداد جیبهای زیادی دارد. این نوع شلوار در فصول مختلف قابل استفاده است تازگی خیلی ترند و مد شده است. این شلوار با ترکیبی درست می‌تواند استایلی شما را جذاب و به روز کند.

در ادامه شما را بیشتر با این شلوار آشنا می کنیم و همچنین چند ترکیبی که می تواند استایلی جذاب را برای شما ایجاد کند پیشنهاد می دهیم.

شلوار کارگو چیست؟

تاریخچه ی این شلوار به سال 1938 میلادی بر میگردد. در اوایل سربازان در ارتش بریتانیا از این نوع شلوار استفاده می کردند.

مدل اصلی این شلوار دارای یک جیب در کنار ران و یک جیب در پشت شلوار بود که جای زیادی دارند، که در آن دوران برای حمل وسایل زیاد مورد استفاده قرار می گرفت.

شلوار کارگو کم کم جای خود را در ارتش آمریکا هم باز کرد، آمریکایی ها با ایجاد کمی تغییر در آن از این شلوار در جنگ استفاده می‌کردند.

این شلوار بعد از پنجاه سال در دهه 90 میلادی جایگاهی در صحنه مد پیدا کرد و در بین جوانان رواج یافت.

این نوع شلوار به دلیل داشتن جیب های فراوان در کارهای مختلفی مثل کوهنوردی و یا آتش نشانی که احتیاج به حمل وسایل زیادی دارند هم استفاده می شود.

شلوار کارگو انواع مختلفی دارد که هر کدام نوع استفاده و همچنین شکل مختص به خود را دارند.

انواع کارگو

  • شلوار جین کارگو

این نوع شلوار از جنس جین می باشد که دوختی آزاد و مثل نسل اولیه خود دارای جیب های متعددی است. میتوان از این نوع شلوار برای فعالیت های روزانه استفاده کرد.

  • شلوار EMT کارگو

شلوار کارگوی EMT(مخفف تکنسین های فوریت های پزشکی)، که استفاده ی آن از نامش پیداست مخصوص شرایط خاصی تعبیه شده است.

این نوع شلوار دارای کشسانی و انعطاف پارچه ی مناسبی است که آزادی عمل به افرادی که در فوریت های پزشکی کار می کنند می دهد و اجازه عملکرد حداکثری را به آن ها می دهد.

  • شلوار کوهنوردی کارگو

همانطور که گفته شده یکی از بهترین استفاده های این نوع شلوار در فعالیت هایی است که احتیاج به تجهیزات زیاد و علاوه بر آن آزادی عمل دارند.

کوهنوردی یکی از آن فعالیت هاست که شما احتیاج دارید تا بیشتر وسایل دم دستتان باشد تا بتوانید در زمان حساس از آن استفاده کنید که شلوار کارگو این وسایل را در بهترین شرایط در اختیار شما می گذارند.

همچنین این شلوار به شما آزادی عمل می دهد تا بتوانید حداکثر استفاده را از عملکرد خود داشته باشید.

در ادامه میخواهیم شما را با چند استایل شلوار کارگو آشنا کنیم.

استایل جذاب با شلوارهای کارگو

1. استایل شلوار کارگو با بوت های کمبت

بوت سبز

این شلوار به دلیل ماهیت ارتشی که دارد، با بوت استایل جذابی را برای شما به وجود می‌آورد.

ترکیب رنگ خاکی این شلوار به همراه بوت های کمبت رنگی استایلی جذاب را برای شما بوجود می‌آورد اگر هم بیشتر دنبال یک استایل ارتشی گونه هستید از بوت کرمی و شلوار سبز زیتونی یا سبز ارتشی استفاده کنید.

2. استایل کارگو به همراه کت چرم مشکی

خب اگر بیشتر دنبال یک استایل پاییزی اسپرت هستید بهتره این شلوار و با کت های چرم ترجیحا مشکی و تیره ترکیب کنید. این کت ها یک نوع ابهت خاص و جلوه خاصی دارند که به همراه این شلوار خیلی جذاب می‌شود.

3. استایل تابستونی با شلوار کارگو

الان که خصوصا در فصل گرما و تابستان هستیم این شلوار ها یکی از بهترین انتخاب ها برای شلوار این شلوار های پارچه ای و آزاد هستند. چرا که معمولا پارچه های آنها به قدری و خنک و کم تراکم است که به راحتی هوا از آنها عبور می‌کند. البته اصلا هم تنگ نیستند که باعث اذیت و تعریق شوند.

شلوار های کارگویی که مناسب تابستان باشند معمولا از پارچه های خنکی مثل لنین دوخته شده اند، که کاملا راحت و آزاد هستند. این شلوار ها با مانتو  و شومیز های لنین هم رنگ خیلی خوب ست می‌شوند. در مقاله جدیدترین مانتو لنین 1402 درباره بهترین ترکیب این شلوارها در امسال بیشتر بخوانید.

به طور کلی مکمل های این شلوار ها شومیز و مانتو های اسپرت و کوتاه و یا حتی کت ها هستند. که شما تمامی این مانتو ها را به صورت عمده می‌توانید از تولیدی عمده مانتو  ژرکا بخرید.

بطور کلی می‌توانیم بگوییم که این نوع شلوارها خیلی خوب می‌توانند با استایل های مختلف جور شود و می توانید از آن در فصول مختلفی استفاده کنید. مخصوصا الان که خیلی محبوب و ترند هستند.

اگر استایلی مدنظر دارید که به نظرتان می‌تواند همراه با این شلوار جذاب باشد حتما با ما در میان بگذارید.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *