مجله خبری ژرکا

استایل با مانتو لنین تابستانه

مدلی که یک مانتو لنین تابستانه مشکی از برند مانتو عمده ژرکا است را پوشیده

فهرست محتوا

خرید مانتو لنین تابستانه بهترین انتخاب شما برای این فصل میتونه باشه! با گرم تر شدن هوا شاید شما هم به خریدن لباس های خنک و راحت فکر کرده باشین. بهترین انتخاب برای تابستان مانتوهایی با پارچه لنین هستن. این پارچه علاوه بر کیفیت بالا و متنوع بودن در طرح و رنگ بسیار ظاهر شیکی دارد. در ادامه بیشتر به ویژگی های این پارچه میپردازیم.

چرا پارچه لنین؟

این پارچه علاوه بر خنکی و سبکی جز پارچه های ضخیم و بسیار پردوام می‌باشد. با اینکه لنین جزو پارچه های چروک پذیر است اما به همان نسبت به راحتی اتو می‌شود و مناسب استفاده روزانه است.

چرک و لکه به آسانی بر روی پارچه لنین به سختی اثر می‌گذارد و دلیل قابلیت جذب و دفع رطوبت بالا سریع خشک می‌شود پس یک گزینه عالی برای تابستان شماست زیرا اجازه نمی‌دهد عرق روی لباس شما بماند.

جنس لطیف لنین حتی بعد از چند بار شست‌وشو و استفاده لطیف‌تر هم می‌شود. پس بهترین انتخاب برای گرمترین فصل سال مانتو لنین تابستانه است.

این پارچه یکی از پر فروش ترین پارچه هاست، اما اگر تمایل به استفاده پارچه دیگری دارید می‌توانید از مقاله 4 پارچه پرفروش 1402 استفاده کنید تا با تمام پارچه های محبوب در بازار آشنا شوید.

چه رنگ هایی مناسب فصل تابستان است؟

با انتخاب رنگ های روشن و جذاب می‌توانید گرمای این فصل را به راحتی سپری کنید. لباس‌های رنگ روشن نور کمتری را به خود جذب می‌کند و این موضوع باعث می‌شود گرما را کمتر احساس کنید.

رنگ های جذاب و مناسب تابستان عبارتند از:

  • کرم
  • قرمز
  • رنگ های پاستلی
  • زرد
  • آبی آسمانی
  • سبز نعنایی یا زیتونی

با این حال هیچ قانونی در زمینه مد شما را از پوشیدن رنگ های تیره منع نمیکند. شما میتوانید در گرم ترین روز سال با لباس سرمه ای به محل کار خود بروید!

مهم ترین نکته برای انتخاب لباس تابستانه، انتخاب پارچه ای است که با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید. با توجه به تنوع لنین در رنگ میتوانید این پارچه را با تمام رنگ های ذکر شده پیدا کنید تا علاوه بر زیبایی، راحتی را هم تجربه کنید.

 

با مانتو لنین تابستانه چه شلواری بپوشیم؟

شلوار در استایل شما جایگاه بسیار مهمی دارد و انتخاب درست و اصولی آن می‌تواند تیپ شما را بسیار جذاب و ایده‌آل کند. پس با بررسی چند شلوار به شما کمک میکنیم تا استایل مناسب خود را پیدا کنید.

شلوار جین: از زمان تولید و معرفی شلوار جین برای اولین بار تاکنون یکی از محبوبترین و پرفروشترین شلوار زنانه و مردانه است. پیشنهاد ما برای پوشیدن شلوار جین با مانتو لنین تابستانه استفاده از رنگ های تیره و بدون طرح است تا رنگ روشن شاداب پارچه لنین را بهتر نشان بدهد.

شلوار کتان: اشاره کردیم که لنین در دسته پارچه های کتان قرار میگیرد در نتیجه ویژگی های مشابهی دارند، با این شلوار همراه مانتو لنین تابستانه خود یک استایل منحصر به فرد و در عین حال خنک بسازید. انتخاب شلوار هایی با طرح تابستانی و یک مانتو لنین ساده میتواند بهترین استایل تابستانه را برای شما بسازد. 

شلوار پارچه ای: .پوشیدن شلوار پاچه ای به شما یک استایل شیک و رسمی می‌دهد. برای انتخاب نوع شلوار پارچه ای قبل از هر چیزی بهتر است به موقعیت پیش رو توجه کنید و سپس به رنگ. مجددا شلوارهایی با رنگ تیره و طرح کم بهترین گزینه برای ست کردن با مانتو لنین تابستانه شماست.

اگر با خواندن این مقاله تصمیم به خرید یک مانتو خنک پیدا کردید. در مجموعه ژرکا کیفیت جزو مهمترین فاکتور هاست در نتیجه اکثر مانتو های تابستانه ما با پارچه لنین تولید شده اند تا مشتریان ما بتوانند علاوه به ر راحتی، بدرخشند! شما می‌توانید به صورت عمده هر یک از محصولات زیر را تهیه کنید.

در واقع بسته به شخصیت فرد، هر پارچه ای می‌تواند با استایل شما هم‌خوانی یا تضاد داشته باشد قطعا تنها لنین بهترین پارچه موجود در بازار نیست؛ برای دیدن تمامی مدل های مانتو تابستانه صفحه اینستاگرام مانتو ژرکا را دنبال کنید انواع مانتو را به صورت عمده خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *