مجله خبری ژرکا

الگو برداری از کاپشن دخترانه در یک تولیدی کاپشن

الگو برداری از کاپشن دخترانه در یک تولیدی کاپشن

فهرست محتوا

مهم ترین بخش یک تولیدی کاپشن و تولیدی مانتو خوب ، داشتن یک تیم حرفه ای برش و طراحان میباشد زیرا اگر الگو های پوشاکتان، به اندازه کافی خوب نباشد و روی تن ایست عالی نداشته باشد. باعث از بین رفتن برند و تولیدی تان میشود، پس از این روی ما تمام تلاشمان را کرده ایم تا بتوانیم در این مقاله تمام راه کارهای الگو برداری از پوشاک همچون کاپشن دخترانه از برند های معروف دنیا را، آموزشی دهیم.

اولین قدم : خرید نمونه اولیه خارجی برای الگو برداری

 بهترین الگو ها را میتوانیم در کشور ترکیه که نزدیک ایران هست پیدا نمایم. درست است برای این کار باید شما هزینه بالایی بپردازید. ولی در این مورد خساست نکنید زیرا اگر اجناس خوبی نخرید نمیتوانید کاپشن شیک تولید نماید. برای خرید جنس حتما به نوع ایست کاپشن در تن توجه فرماید.

نمونه اولیه کاپشن دخترانه

نمونه اولیه کاپشن دخترانه خارجی

قدم دوم : تصویر برداری از کاپشن دخترانه

در این قسمت با استفاده از دوربین با کیفیت از تمام زوایای کاپشن و پوشاک خریداری شده عکاسی نماید. این مرحله در پایان کار بدرد تان میخورد و برای اینکه پشیمانی نشوید، این کار را انجام دهید.

عکس برداری از نمونه اولیه کاپشن زنانه

عکس برداری از نمونه اولیه کاپشن زنانه

قدم سوم: یاداشت برداری از جزییات کاپشن دخترانه

در این قسمت شما باید به تمام قسمت ها کاپشن توجه فرماید و با قلم یاداشت نمایید، مثلا برسی کنید کدام قسمت از چه نوع دوختی استفاده شد. حتما با متر از تمام قسمت های نمونه اندازه گیری و یاداشت نماید تا چیزی از قلم نیافتد.

قدم چهارم: شکافتن کاپشن دخترانه

با یک بشکاف، اجزای اصلی کاپشن را از هم جدا کنید. در این مرحله تمام دقتان را به خرج دهید و قسمت های مختلف را از هم جدا کنید و به خاطر بسپارید کدوم قسمت چه نوع دوخته استفاده شده است، حواستان باشد که پارگی در پارچه به وجود نیاورد.

اشکاف نمونه اولیه تولیدی کاپشن

اشکاف نمونه اولیه تولیدی کاپشن

قدم پنچم : الگو گیریه اولیه از کاپشن دخترانه

یک کاغذ الگو گیر تهیه نمایید، تمام قسمت های نمونه را روی میز بچینید و پارچه ها را به ترتیب روی کاغذ الگوگیر بگذارید و الگوی خود را روی کاغذ رسم نماید. اگر یک سانت زیر چرخ میدهید، آن مقدار را به الگویتان اضافه نمایید و به ترتیب تمام قسمت ها را الگوگیری نماید.

قدم ششم: برش کاری نمونه اولیه کاپشن با استفاده از الگو های که به دست آوردید، روی پارچه مورد نظر خود بگذارید و الگوی خود را روی پارچه اولیه برش دهید. در این قسمت طوری برش دهید، که اضافه پارچه در کمترین حد خود باشد.

برشکاری نمونه های اولیه کاپشن دخترانه

برشکاری نمونه های اولیه کاپشن دخترانه

قدم هفتم: دوخت نمونه های اولیه

در این قسمت شما میتوانید خلاقیتی ابداع نماید و تغییرات را روی مدل مورد نظر خود اعمال نماید و با چرخ خیاطی نمونه اولیه خود را بدوزید. براساس یاداشت های که در مراحل قبل انجام دادید.

قدم هشتم: برسی و تکمیل نمونه نهایی

نمونه نهایی را با تصاویری که از قبل از نمونه اولیه خود گرفته اید مقایسه نماید و تمام تغییرات و ایرادات را روی الگو فعلی خود پیاده نماید و این کار را اینقدر انجام میدهیم تا تمام ایرادات را پیدا و رفع نمایید.

قدم نهم: سایزبندی و تکمیل الگو

در این قسمت پایانی، شما یک الگوی کامل تهیه کرده اید و براساس جنس کاپشن، سایز های مختلفی  بر همین اساس تهیه نمایید و الگوی اولیه را روی مقوا پیاده سازی کنید ، به شما تبریک میگم شما صاحب الگو کاپشن خود شدید و میتوانید محصول خود را براساس سلیقه مشتریان خود تنظیم نمایید.

 سایزبندی و تکمیل الگو کاپشن زنانه

سایزبندی و تکمیل الگو کاپشن زنانه

بر این اساس شما با خواندن این مقاله میتوانید تمام الگو های مورد نظر خود را از نمونه و برند های خارجی تهیه فرماید و کمبود مدل و الگو نداشته باشید. اگر سوال و یا مشکلی در فرایند الگو گیری برایتان پش آمد حتما در زیر این مقاله در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *