مجله خبری ژرکا

رنگ سال 1402 کدام است و با چه رنگ هایی ست می‌شود؟

رنگ ویوا مجنتا که کمپانی پنتون آن را رنگ سال 1402 انتخاب کرده است

فهرست محتوا

ما همیشه دوست داریم با مدل پوششمان به روز و مدرن بودن خودمان را نشان دهیم، که همیشه رنگ یکی از مهم ترین عامل ها بوده است. دانستن رنگ سال به ما کمک می‌کند در انتخاب لباس و اکسسوری هایمان هماهنگ تر با ترندها باشیم.پس با ما همراه باشید تا در ادامه رنگ سال 1402 را بررسی کنیم.

رنگ سال 1402

رنگ سال 1402

رنگ سال 2023 را کمپانی پنتون، قرمز پرشین (Viva Magenta) که رنگی با نشاط است انتخاب کرده است. این رنگ که ریشه در طبیعت دارد، از خانواده قرمز نشات می گیرد و بیانگر سیگنال جدیدی از قدرت است.

رنگ سال 1402 نشان گر شجاعت است. قرمز پرشین، رنگی تپنده است که شور و نشاط آن جشنی شاد و خوش بینانه را ترویج می کند. این قرمز متحرک جدیدی است که در شادی خالص، تشویق به آزمایش و ابراز وجود بدون محدودیت، یک سایه برق‌آور و بدون مرز است.

ویوا مجنتا، از هر کسی و هر فردی با همان شور زندگی و روحیه سرکش استقبال می کند. در واقع رنگ سال 1402 پررنگ، پر از طنز و شامل همه چیز است.

لتریس آیزمن مدیر اجرایی موسسه پنتون، می گوید: در این عصر تکنولوژی، ما به دنبال الهام از طبیعت و آنچه واقعی است هستیم.

قرمز پرشین که از خانواده قرمز می آید و با الهام از قرمز کوکینیال است، یکی از با ارزش ترین رنگ ها در خانواده رنگ های طبیعی و همچنین یکی از قوی ترین و درخشان ترین رنگ های شناخته شده در جهان است.

ویوا مجنتا که ریشه در اصل اولیه دارد، ما را دوباره به مواد اصلی متصل می کند. با فراخوانی نیروهای طبیعت، روح ما را تقویت می کند و به ما کمک می کند قدرت درونی خود را بسازیم.

رنگ سال 1402 با چه رنگ هایی ست می‌شود؟

ویوا مجنتا رنگی همه کاره است که با رنگ های زیادی ست می شود. می‌توانید آن را با رنگ‌های گرم‌تر و سردتر ترکیب کنید، که این خبر بسیار خوبیست، زیرا به این معنی است که شما گزینه های زیادی برای استفاده از آن در استایل خود دارید. اما همچنین می‌تواند تشخیص رنگ آن را دشوار کند.

بنابراین، در اینجا راهنمای بهترین رنگ هایی که با قرمز پرشین مطابقت دارند را پیشنهاد کرده ایم.

سبز چمنی

سبز چمنی

شما می توانید سبز چمنی و قرمز پرشین را با هم ترکیب کنید تا ظاهری غنی و متنوع داشته باشید که برای استایل های کلاسیک عالی است. یکی از راه های انجام این کار این است که از شلوار سبز در کنار مانتو قرمز پرشین استفاده کنید تا در مقابل آن متمایز شوید.

خاکستری مینیمالیستی

خاکستری مینیمالیستی

خاکستری یکی از همه کاره ترین رنگ هاست که با همه چیز ست می شود. و رنگ سال 1402 نیز از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین می‌توانید آن را با خاکستری ست کنید تا ظاهری شیک داشته باشید.

اگر رنگ‌های متضاد نمی‌خواهید، خاکستری یک انتخاب عالی با قرمز پرشین است. این یک پس‌زمینه خنثی ایجاد می‌کند که باعث می‌شود این قرمز پر جنب و جوش‌تر به نظر برسد.

آبی دریایی

آّبی دریایی

شاید فکر نکنید که آبی سرمه ای را با پرشین قرمز خوب ست شود، زیرا هر دو رنگ های تند هستند. اما این ترکیب رنگی جواب می‌دهد و تقریباً در هر استایلی عالی به نظر می رسد. اما مطمئن شوید که از سفید هم برای متعادل کردن این سایه های تیره تر استفاده کنید.

کرم شنی

اگر به دنبال یک پالت رنگ ملایم هستید، رنگ سال 1402 را با رنگ های شنی خنثی هماهنگ کنید. این سایه خاکی تسکین دهنده، پس زمینه ای برای درخشش ویوا مجنتا فراهم می کند. در این ترکیب رنگ قرمز پررنگ و حتی بیشتر به چشم می آید و به یک نقطه کانونی واقعی برای استایل تبدیل می شود.

خب به طور کلی جمع بندی شما می‌توانید پرشین قرمز رو هم با رنگ های خنثی، هم با رنگ های سرو هم رنگ های گرم ترکیب کنید تا استایلی جذاب و شیک داشته باشید.

پس حتما هنگام خرید از مزون و فروشگاه این رنگ های جذاب و ترند را به یاد داشته باشید.

مزون داران و فروشنده های عزیز نیز می‌توانند مانتو های پرفروش رنگ سال 1402 را به صورت عمده از مانتو ژرکا خریداری کنند.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *