مجله خبری ژرکا

ست کردن کاپشن زنانه کوتاه 2024 | مدل کاپشن زنانه کوتاه

خرید کاپشن زنانه کوتاه زنانه و دخترانه جدید

فهرست محتوا

برخلاف عقاید افراد ست کردن کاپشن زنانه کوتاه بسیار راحت‌تر از آنچه هست که فکر می‌کنید. از آنجایی هم که امسال کاپشن زنانه کوتاه ترند شده و تقریبا یه عضو جدا نشدنی استایل‌های زمستانی‌ست در ادامه با ما مراه باشید تا با انواع مدل‌های آن و نحوه ست کردنش بیشتر بخوانید.

خب اول از همه بهتره بریم سراغ اینکه کدام مدل‌ها محبوب‌تر و پر فروش تر هستند.

مدل‌های پر فروش کاپشن زنانه کوتاه

کاپشن کوتاه زنانه چرم خلبانی (بمب افکن)

کاپشن‌های خلبانی که معمولا ظاهری اورسایز و مردانه دارند، به نظر می‌رسد بخش بزرگی از مد پاییز و زمستان امسال را گرفته باشند. این سبک ژاکت لایه‌بندی کلفت و گرمی داره که برای هوا سرد کاملا ایده‌آل است.

بطور کلی چرم یکی از محبوب‌ترین پارچه‌های زمستانی است. شما می‌توانید با دیگر پارجه‌های محبوب زمستانی در مقاله 11 نوع پارچه پشمی پر فروش برای فصل های سرد بیشتر آشنا شوید.

کاپشن‌‌های پفکی کوتاه

قبول دارید که هیچ چیز بدتر از این نیست که در روزهای سردی که ترجیح می‌دهیم در رختخواب باشیم، مجبور باشیم بریم بیرون؟. حالا راه حل چیه؟ لحاف ببوشیم! جدا از شوخی، کاپشن و پافرهای کوتاه و بلند پفکی که حدودا ۳-۴ سالی است که محبوب شدند یک انتخاب فوق‌العاده راحت و گرم هستند.

امسال این مدل کاپشن‌ها هر جه بزرگ‌ و پفی‌تر، ترند‌ و محبوب‌تر هستند.

کاپشن‌های کوتاه بوفالو

کاپشن و کت‌های بوفالو روز به روز محبوب‌تر می‌شوند و از حق نگذریم هم گرم و نرم هستند و هم شیک و کاربردی! این نوع کاپشن‌ها در انواع استایل‌های روزانه و کاری و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شما همچنین می‌توانید جدیدترین مدل پالتو و کاپشن را در کالکشن زمستانی مانتو ژرکا ببینید و در صورت تمایل به خرید عمده سفارش خود را ثبت کنید.

اکسسوری مناسب ست کردن کاپشن زنانه کوتاه

امسال یکسری از اکسسوری‌ها بسیار ترند و محبوب شده‌اند که حتما پیشنهاد می‌کنیم برای رنگ و رو دادن به استایل‌های خود از آنها استفاده کنید.

شال و اسکارف‌های پهن

شال و اسکارف‌های پهن امسال یکی از محبوب‌ترین ترندهای زمستانی هستند. این مدل شال‌ها که از پشم یا موهر هستند در رنگ‌ها و طرح‌های محتلف (خصوصا چهارخونه) وجود دارند که به راحتی هم می‌توانند شما را گرم نگه دارند و استایل‌تان را به سطحی دیگر برسانید.

کیف‌های مینی

کیف‌های کوچک و مینی نیز تقزیبا ۱ سالی هست که مد شده‌اند با اینکه بخش بسیار کوچکی از استایل شما را می‌گیرند، اما می‌توانند تفاوت چشمگیری را ایجاد کنند.

جوراب شلواری شیشه‌ای

جوراب شلواری های شیشه‌ای داخل کرکی دارند نیز یکی دیگر از آیتم‌های محبوب زمستان هستند. این مدل جوراب شلواری‌ها با دامن‌های بافت، بوت‌های بلند، نیم بوت و بوت‌های پاشنه‌دار برای استایل‌های خاص دورهمی و مهمانی گزینه‌ای عالی هستند.

خب حال که با انواع اکسسوری‌های ترند این فصل هم آشنا شدید؛ در ادامه برای شما عکس‌های مختلفی از نحوه ست کردن کاپشن کوتاه زنانه برای شما آماده ‌کرده‌ایم که با کمک آنها می‌توانید ایده‌های مختلفی برای نحوه استایل کردن آنها بگیرید.


خرید کاپشن زنانه کوتاه چرم زنانه همراه با هودی زنانه

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه چرم زنانه بهاری

 

 

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه چرم زنانه زمستانی رنگارنگ

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه پفکی مشکی

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه پفکی قهوی همراه با کلاه

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه پفکی چسب

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه جدید شیک

 

 

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه جدید همراه با شلوار مشکی

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه گرمی

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه گل گلی

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه زنانه و دخترانه

 

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه زنانه و دخترانه ترکیبی

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه زنانه و دخترانه چاپی چیرکی

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه زنانه و دخترانه فری سایز

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه زنانه و دخترانه جدید

 

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه زنانه و دخترانه همراه با کلاه

 

خرید کاپشن زنانه کوتاه زنانه و دخترانه پفکی

 

خب امیدواریم این مطلب به شما کمک کرده باشد که این زمستان استایل خود را با کاپشن کوتاه زنانه جدیدتر و زیباتر کنید. همچنین شما نیز اگر پیشنهادی برای استایل کردن این نوع لباس دارید لطفا ایده خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

ممنونیم از اینکه برای خواندن این مقاله وقت گذاشتیذ٬ امیدواریم برای شما مفید بوده باشد. اگر دوست داشتید نظر خود را با ما در میان بگذارید تا به ما در بهتر کردن و بهینه‌ سازی مطالب خود کمک کنید.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *