مجله خبری ژرکا

5 مدل مانتو پر فروش تابستانی

دختری با مانتو پر فروش تابستانی عروکسی که روی پارچه اش آناناس داره و یک آناناس واقهی هم در دستش گرفته است و شال سرش نیز نارنجی است

فهرست محتوا

از آنجایی که مجددا داریم به فصل تابستان نزدیک می‌شویم آشنایی با مدل های مانتو پر فروش تابستانی ضروریست. این چند مدل مانتو تابستونی که قراره بهتون معرفی کنیم نه تنها شیک و مد هستند بلکه خیلی هم خنک و راحت هستند.

اما اول بیایید با پارچه هایی که برای تابستان مناسب‌اند آشنا بشیم.

پارچه های مانتو پر فروش تابستانی

پارچه هایی که برای مانتوهای تابستونی استفاده می‌شوند باید پارچه ای لطیف، نرم و خنک باشند. این پارچه ها باید تراکم، تار و پودی مناسب با فصل داشته باشند که رو پوست سنگینی نکنند و با عرق کردن به بدن نچسبند.

حالا چه پارچه هایی این  پارامتر ها را دارند؟

1. پارچه نخی یا پنبه ای

در انواع پارچه های خنک تابستانی، پنبه ای یا نخی بهترین گزینه برای راحتی 100% شماست. این نوع پارچه ها میزان تعریق بدن را به حداقل می رسانند چرا که هوا به راحتی ازش عبور می‌کند و پوست در تماس با پارچه احساس گرما نمی‌کند.

2.  مانتو پر فروش تابستانی با پارچه شانتون

پارچه شانتون ظاهری شکیل و خوش دوخت دارد که چون خنک و سبک هست بهترین گزینه برای شومیز های مجلسی و مانتو های مجلسی تابستونی هست. یکی از بهترین ویژگی های این پارچه چروک نشدن آن است که بهترین گزینه برای لباس های رسمی و میهمانی است.

3. پارچه میکرو

میکرو به یک پارچه ظریف و لطیف تابستانی معروف است، که با داشتن ویژگی هایی همچون: طیف وسیع رنگ، ظاهر مجلسی و شکیل، تنخور عالی و جنس مرغوب و خنک، از رایج ترین گزینه ها برای مانتو پر فروش تابستانی است.

4. پارچه لنین

لنین یک پارچه خنک و پرطرفدار در مانتوهای پر فروش تابستانی است که برای استایل رسمی و ساده استفاده می‌شود. لنین در اصل از کتان درست شده و خنکی و اصالتش را از این پارچه تابستانی، گرفته است. این پارچه تنخوری فوق العاده دارد و اصلا به بدن نمی چسبد. از دیگر ویژگی های آن می‌توان به جذب سریع رطوبت و خیلی زود خشک شدن آن اشاره کرد.

5. پارچه ابریشمی برای مانتو پر فروش تابستانی

پارچه های ابریشمی لوکس، سبک و به شدت لطیف هستند. شومیز های ساده ابریشمی از مدل های مانتو پر فروش تابستانی هستند که همیشه مد هستند و هم برای مهمانی و هم کار های روزانه مناسب هستند.

برای آشنایی بیشتر با پارچه‌های مانتویی، می‌توانید مقاله “معرفی 4 نوع پارچه مانتویی” را مطالعه کنید.

خب حالا بریم سر مدل های مانتو تابستونی که اکثرا با این پارچه ها دوخته می‌شوند.

مدل های مانتو پر فروش تابستانی

1. مانتو دامنی

مانتو های دامنی یا ساحلی، یک مدل مانتو پر فروش تابستانی است، که جدیدا خیلی مد شده است. این مانتو ها معمولا بلند، سبک و خنک هستند و یه حالت پیراهن یا دامن طور دارند. پارچه های استفاده شده در این نوع مانتو ها معمولا کریشه، کتان و شانتون هستند.

2. مانتو های کتی

مانتو های کتی، یکی از بهترین گزینه ها هستند. که برای تمامی فصل ها مناسب هستند. این مدل مانتوها هم مناسب محل کار و مهمانی هستند. هم برای کار های روزانه و استایل های اسپرت می‌توان از آنها استفاده کرد.

مانتو های کتی تابستانی با پارچه های سبک و خنکی مثل بابوس دوخته می‌شوند، اما مانتو های کتی زمستانی معمولا با پارچه های گرم تری مثل کرپ و چرم دوخته می‌شوند.

3. ست مانتو شلوار

یکی از پر طرفدار ترین استایل های تابستانی، ست های مانتو و شلوار هستند. این ست ها در پارچه های مختلف مثل لنین، کرپ یا حتی نخ دوخته می‌شوند که تنوع رنگی زیادی دارند.

4. مانتو پر فروش تابستانی حریر

مانتو پر فروش تابستانی

حریر یکی از سبک ترین پارچه هاست که برای تابستان یک گزینه عالی است. مدل مانتو پر فروش تابستانی مختلفی با پارچه های حریر دوخته می‌شوند که می‌توانند کوتاه، بلند، مجلسی، عروسکی و یا حتی اسپرت باشند.

5. شومیز

شومیز های خنک که معمولا از پارچه هایی مثل ابریشم، پنبه یا نخ، کتان و لنین تهیه می‌شوند. یکی از بهترین گزینه ها برای تابستان هستند. این نوع شومیزها در رنگ های متنوعی آماده می‌شوند که با آنها می‌توان استایل های متنوع و جذابی داشت.

پیشنهاد ما به شما این است که تابستان امسال، از این مدل مانتوها استفاده کنید و برای جذاب تر کردن استایلتون از رنگ سال استفاده کنید. برای آشنایی با رنگ سال مقاله رنگ سال 1402 کدام است و با چه رنگ هایی ست می‌شود؟ را بخوانید.

بعلاوه شما می‌توانید تمامی این مانتو های تابستانی را به صورت عمده از عمده فروشی مانتو ژرکا خریداری کنید. ما را در اینستاگرام نیز برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مانتوها دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *