مجله خبری ژرکا

مدل مانتو مجلسی جدید در سال 1402

فهرست محتوا

مانتو مجلسی جزو پر فروش‌ترین محصولات هر مزون و فروشگاه لباس زنانه محسوب می‌شود، به همین دلیل انتخاب بهترین مدل مانتو مجلسی برای فروشندگان مزون بسیار اهمیت دارد. در این مقاله می‌‌خواهیم به بررسی 3 مدل مانتو مجلسی جدید که در سال 1402 طرفداران بسیار زیادی دارد بپردازیم.

مانتو های مجلسی ظاهری تقریبا رسمی و پر از تجملات دارند، که آنها را برای مراسم و رویداد های خاص به گزینه ای عالی تبدیل می‌کند.

در دوخت این مانتوها معمولا از نخ کمتری استفاده می‌شود و عمدتا با پلی استر دوخته می‌شوند که همین موضوع سبب می‌شود مانتوهای مجلسی ایست قشنگ تری داشته باشند و بر روی تن به صورت مرتب و صاف بایستد و نسبت به مانتوهای دیگر دیرتر چروک شوند.

پارچه‌ جزو اصلی‌ترین بخش هر لباسی محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی بهترین پارچه‌های مجلسی میپردازیم که برای دوخت مانتوهای مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پارچه های مدل مانتو مجلسی جدید در سال 1402

1. ساتن

پارچه ساتن یشمی برای مدل مانتو مجلسی جدید

ساتن پارچه ای است که با استفاده از ساختار بافت ابریشم تولید می‌شود، اما به جای رشته از نخ های تابیده شده ساخته می‌شود. درخشندگی و نرمی ساتن باعث ایجاد جلوه‌ای زیبا و جذاب برای لباس‌های مجلسی می‌شود. این پارچه جزو بهترین گزینه‌ها برای دوخت لباس‌های مجلسی زیبا محسوب می‌شود.

چرم جزو جذاب‌ترین پارچه‌ها برای لباس‌های مجلسی محسوب می‌شود. این نوع پارچه جزو پارچه‌های رسمی محسوب می‌شود که از آن برای تولید لباس‌های خاص و زیبا استفاده می‌شود.

پارچه های چرم به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می‌شوند که از هر دو در مدل مانتو مجلسی جدید استفاده می‌شود اما اکثر این مانتوها به علت گرمای زیاد بیشتر فصول سرد است.

3. حریر

پارچه حریر مناسب برای دوخت مانتو مجلسی جدید

پارچه‌های حریر از شیک ترین و سبک ترین پارچه‌هایی هستند که برای دوخت مانتوهای مجلسی خنک مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پارچه سبک، مناسب فصول گرم است و در رنگ های مختلف و روشن یک گزینه جذاب و شیک است.

4. کرپ

پارچه کرپ مناسب برای دوخت مدل لباس مجلسی جدید

کرپ که پارچه‌ای ابریشمی، پشمی یا الیاف مصنوعی است که ظاهری کاملاً ترد و چین دار دارد. این پارچه ایستی عالی و رسمی دارد که برای مانتوهای مجلسی یک گزینه مناسب است.

5. ریون

یکی دیگر از پارچه‌‌های مدل مانتو مجلسی جدید، که می‌تواند ترکیب متفاوت و جذابی باشد ریون است. این پارچه علاوه بر شیک بودن و خوش فرم بودن دارای جنسی راحت است که هم برای فصل گرم و هم برای فصل های سرد مناسب است.

6. ژاکارد

ژاکارد پارچه ای است که طرح یا نقش و نگاری در ساختار آن بافته شده است. این پارچه با طرح های برجسته و مدرنی که دارد یک گزینه عالی برای مانتوهای مجلسی است.

برای آشنایی بیشتر با پارچه‌های مانتویی، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “معرفی 4 نوع پارچه مانتویی” را مطالعه کنید.

مدل مانتو مجلسی جدید

1. مانتو مجلسی کد 1499

یک مدل که مانتو مجلسی به تن دارد و روی سکو نشسته است.

این مدل مانتو مجلسی ساده و شیک، با استفاده از پارچه ساتن فرانسه دوخته شده که همانطور که گفتیم یکی از بهترین گزینه پارچه‌ها برای لباس‌های مجلسی محسوب می‌شود. این نوع مانتو در یک رنگ و به صورت عمده در اختیار مزون داران عزیز است.

2. مانتو مجلسی کد 1486

یک مدل خانم که مانتو مجلسی به تن دارد و درحال قدم زدن است.

مانتو مجلسی کد 1486 با استفاده از پارچه فکورا دوخته شده است که جزو پارچه‌های مناسب برای مانتوهای مجلسی محسوب می‌شود. این مانتو دارای دوخت زیبایی است و در رنگ مشکی و به صورت عمده در اختیار فروشندگان عزیز قرار گرفته است.

3. مانتو مجلسی کد 1452

دو مدل خانم که مانتو مجلسی به تن دارند و در کنار یکدیگر ایستاده‌اند.

مانتو مجلسی کد 1452 با استفاده از پارچه ژاکارد دوخته شده است. همانطور که گفتیم پارچه‌های ژاکارد دارای طرح‌های زیبایی روی خود هستند که همانطور که میبینید این مانتو هم دارای طراحی‌های خاص و زیبایی است. این مدل مانتو مجلسی در دو رنگ و به صورت عمده در اختیار فروشندگان عزیز قرار گرفته است.

به طور کلی مانتوهای مجلسی یکی از ضروری ترین آیتم های فروشگاه‌های لباس و مزون‌ها محسوب می‌شود. این سه مدل مانتو مجلسی جزو جدیدترین تولیدی‌های مجموعه تولیدی مانتو ژرکا است و به صورت عمده در اختیار فروشندگان عزیز قرار گرفته است. می‌توانید هر یک از این محصولات را بررسی کنید و محصول مورد نظر خود را به راحتی ثبت سفارش کنید.

همچنین با دنبال کردن پیج اینستاگرام مجموعه تولیدی مانتو ژرکا، می‌توانید اطلاعات از موجودی‌های مجموعه ما کسب کنید و با محصولات جدید آشنا شوید.

اگر برای خرید مانتو مجلسی به صورت عمده نیاز به راهنمایی داردید، پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله “3 نکته برای خرید مانتو مجلسی عمده” را مطالعه کنید.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله به شما برای خرید بهترین مدل مانتو مجلسی 1402 کمک کنیم. خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و درصورتی که تجربه خرید از مجموعه مانتو ژرکا را دارید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *