مجله خبری ژرکا

راهنمای و مزایای خرید کاپشن معمولی با ورزشی

مزایای خرید کاپشن معمولی با ورزشی

فهرست محتوا

کاپشن ها در واقع لباس های زمستانی هستند که قدمت چندین ساله دارند و اولین کاپشن ها توسط مردم قطب و اسکیمو ها ابداع شده ، و امروز طرفداران زیادی دارد.

 کاپشن پوشش مرسومی در میان خانم ها و آقایان به حساب میآید، در واقع کاپشن کلمه روسی میباشد که در لغات ما جا گرفته است. کاپشن ها در دو دسته کلی تقسیم بندی میشوند، دسته اول کاپشن ورزشی که با رنگ های شاد و شبرنگ مانند دوخته میشوند. دسته دوم کاپشن های معمولی که در روزمره از آن ها استفاده میکنیم. در این مقاله قصد داریم تفاوت بین این دو دسته کلی را مورد بحث و گفتگوی قرار بدهیم.

تولیدی کاپشن

تولیدی کاپشن

تفاوت اول که میتوانیم از آن نام ببریم، به رویه کاپشن میتوانیم اشاره کنیم. زیرا رویه کاپشن های ورزشی در کنار شبرنگ بودن آن ها باید عایق مقاومی در برابر هوای سرد و رطوبت باشد زیرا این کاپشن ها در محیط های طبیعی مثل کوهستان و مناطق برفی مورد استفاده قرار میگیرند. برای همین خاطر حتما عایق گرما و رطوبت باهم خریداری نماید. این کاپشن ها داراری لایه های متفاوتی میباشند که میتوانید با موقعیت آب و هوایی آن را تغییر دهید.

لایه میانه کاپشن :

کاپشن های ورزشی در ورزش های زمستانی و خارج از منطقه شهری استفاده میشود باید سبک و گرمایی فوقالعاده به همراه داشته باشند. پس در لایه میانه از کرک پرندگان همچون اردک غاز و مرغ استفاده میشود در واقع کرک، پرهای هستند که در زیر پر پرندگان هستند. و تا به امروز طرف داران زیادی به خود جلب کرده است زیرا این کرک ها لطافت و گرمای فوقالعاده به وجود میآورند و عایق مناسبی برای کاپشن های ورزشی میباشند.

تولیدی کاپشن

کاپشن زنانه ورزشی

ولی بدترین اتفاقی که میتواند برای کاپشن کرک دار بیافتد، رسیدن رطوبت به کرک و پر میباشد زیرا رطوبت باعث از بین رفتن عایق گرما میشود و باعث میشود کرک ها به هم میچسبند و حالت اولیه خود را از دست بدهد. ولی جایی نگرانی نیست زیرا با خشک شدن کرک ها کاپشن، دوباره به حالت اولیه خود باز میگردد.

به همین خاطره تولید کنندگان کاپشن ها به این فکر فرو رفتن، تا عایقی مصنوعی باهمان گرما ولی با این تفاوت که با رسیدن رطوبت شکل خود را از دست ندهد و در کمترین زمان خشک شود برای همین موضوع از الیاف های مصنوعی به جای کرک و پر در صنعت کاپشن استفاده میشود.

کرک لایه میانی کاپشن

کرک لایه میانی کاپشن

  یکی از ویژگی این کاپشن ها داشتن جیب های بزرگ و متعددی که میتوانید دست ها و وسایل های را در برابر سرما محافظت کنید و چیزی که من خیلی خوشم میاد، تنظیم کردن کلاه کاپشن برای تمام وضعیت های آب و هواست اگر قصد ورزش های زمستانی دارید بهتون پیشنهاد میدهم حتما یک کاپشن ورزشی در وسایل تان داشته باشید

کاپشن روزمره:

همان کاپشن های هستند که در سرکار و خیابان با آن ها استفاده میکنیم. کاپشن روزمره و یا معمولی گفته میشود. تفاوت با کاپشن ورزش میتوان به وزن آن اشاره کرد زیرا کاپشن روزمره نسبتا وزن بیشتر دارند.

تولیدی کاپشن زنانه

تولیدی کاپشن زنانه روزمره

نکات مهم در خرید کاپشن

  1.  نوع دوخت و کیفیت درز های کاپشن.
  2.  لایه میانی کاپشن که اگر نازک باشد گرمای زیاد به وجود نیاورد.
  3.  لایه داخلی کاپشن توجه کنید از نیوسافت و پارچه های از ضد حساسیت استفاده شده باشد.
  4.  دارا کلاه و داشتن کاور روی زیپ جلویی هوای سرد را میگیرد.
  5.  خرید مستقیم از “تولیدی کاپشن“.
  6.  در هنگام خرید حتما، یک مقدارسایز بزرگتر خرید نماید چون در زمستان در زیر کاپشن میخواهید لباس های گرم دیگرهم بپوشید.

شستن کاپشن زنانه

برای شسته شوی کاپشن حتما به مراکز های خشک شویی بدید. زیرا با شستن نادرست عمر کاپشن هایتان پایین میآید و قبل از هر اقدام  برچسب شسته شو کاپشن را مطالعه فرماید. معمولا این برچسب در پشت گردن یا در قسمت داخل کاپشن قسمت پهلو وجود دارد خود تولید کنند نوع شسته شویی و دمایی اتو و.. را برای ما گذاشته اند تا بتوانیم بیشتر از کاپشن هایمان استفاده نمایم.

 
برای دیدن مدل های جدید مانتو روی کلمه “خرید عمده مانتو کلیک نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *