مجله خبری ژرکا

4 نکته برای داشتن استایلی بهتر با هودی زنانه

یک خانوم با هودی زنانه سفید

فهرست محتوا

اگر به دنبال ست کردن هودی با سایر لباس های خود هستید و نمی دانید چطور پافر و شال وغیره لباس هایتان را با هم ست نمایید، نگران نباشید زیرا در این مقاله به سوال های شما عزیزان جواب خواهیم داد.

سوالات متداولی که شما دوستان عزیز از ما میپرسید عبارتند از:
با هودی زنانه چه بپوشیم؟ استایل هودی با مانتو؟ استایل پافر با هودی زنانه؟ استایل پالتو با هودی زنانه؟ استایل با هودی بلند و کوتاه؟ با هودی چه شالی بپوشیم؟ تیپ دخترانه با هودی در ایران؟ این سوالات را مورد بررسی قرار می دهیم. 

حتماً اگر نظر و یا پیشنهاد در بهتر شدن محتوای متنی دارید در زیر این پست در میان بگذارید.

با هودی زنانه چی بپوشیم

با هودی زنانه چی بپوشیم

 

با هودی زنانه چی بپوشیم؟

اگر می‌خواهید متفاوت از هر سال در پاییز و زمستان دیده شوید پس حتماً در استایل تان از هودی استفاده نماید. ولی قبل از اینکه ادامه بدیم حتما مقاله هودی چیست ؟ را مطالعه فرمایید زیرا با انواع هودی و جنس پارچه های آن آشنا می شوید.
هودی لباس گرم و مناسب پاییز است ولی با ترکیب با لباسهای همچون پافر، پالتو و کاپشن می توانید استایل شیکی در زمستان به وجود آورید.
تیپ هودی زنانه یک نوع تیپ کژوال می باشد در تن راحتی خاصی به استفاده کننده میدهد. ولی شاید در ظاهر فکر کنید در این نوع استایل لاغر دیده شوید و یا شاید به شما نیاد. پس جای درستی آمدی زیرا هودی می تواند بهترین لباس شما به بعد از خواندن این مقاله تبدیل شود.

با هودی چی ست میشود

با هودی چی ست میشود

استایل هودی با مانتو؟

درست شنیدید، استایل هودی با مانتو شاید برایتان سوال بشود واقعا میشود هودی را با مانتو بپوشیم. من بهتون میگم نه، ولی می‌توانید خود هودی را به عنوان مانتو بپوشید استایل شیکی به شما می دهد و شلوار مشکی و جین و با کفش کتانی استایل فوق العاده میتوانید داشته باشید.

تیپ دخترانه با هودی مشکی

تیپ دخترانه با هودی مشکی

استایل پافر با هودی زنانه؟

پافر در زمستان گذشته در بین خانم‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار بود و در کنار زیبایی خود پافر، می توانید در زیر آن از هودی های ساده استفاده نمایید و برای شلوار هم می توانید از شلوار های چرم، جین و ساده استفاده نماید.

استایل پافر با هودی زنانه

استایل پافر با هودی زنانه

استایل هودی با کاپشن زنانه؟

اگر برای زمستان می‌خواهید بپوشید و هوا سرد و برفی است می‌توان هودی را در زیر کاپشن های خود استفاده نماید و برای کفش هم می تواند نیم بوت و بوت بلند استفاده نمایید.

استایل هودی با کاپشن زنانه

استایل هودی با کاپشن زنانه

 

استایل هودی با پالتو زنانه؟

هودی خود را میتوانید با لباس پالتو ست نمایید استایل هودی با پالتو یکی از ترندترین استایل در زمستان می باشد. زیرا هودی یک نوع لباس اسپرت و پالتو لباس کلاسیک است که باید جسارت داشته باشید و این استایل هودی و پالتو را امتحان نماید.
چون یکی از محبوبترین مدل های سال گذشته به حساب می‌آید. با این استایل می توانید از شلوار های آزاد و یا چسب لگینگ و برای کفش از کتانی و نیم بوت استفاده نماید.

استایل هودی با پالتو زنانه

استایل هودی با پالتو زنانه

 

استایل هودی کوتاه زنانه؟

استایل هودی کوتاه به درد مکان های خصوصی و خانوادگی و خارج از ایران و یا در طبیعت گردی مناسب است چون استایل کوتاه برای خیابان و مکانهای عمومی در ایران مناسب نیست می‌توانید با هودی کوتاه از شلوارک استفاده کنید و زیبایی خود را چند برابر نماید.

استایل با هودی کوتاه زنانه

استایل با هودی کوتاه زنانه

استایل با هودی بلند زنانه؟

یکی از استایل هایی که می تواند استفاده نمایید و در آن راحت باشید، از هودی های بلند در استایلتون استفاده نماید.

هودی بلند زنانه

هودی بلند زنانه

 

تیپ هودی با شال؟

برای ست کردن هودی با شال خود از شال های تک رنگ استفاده نمایید زیرا باعث شلوغی در استایل خود نشوید با کلاه هم میتوانید این تیپ را امتحان نماید که الان خیلی از خانم‌ها هودی را با کلاه لبه دار پسرانه می پوشید.

تیپ هودی با شال یا کلاه

تیپ هودی با شال یا کلاه

 

تیپ دخترانه با هودی در ایران؟

شاید تا الان با خودتون بگویی این استایل ها در ایران نمی توانیم بپوشیم. درست است ولی چند عکس براتون آماده کردیم تا بتوانید تیپ دخترانه با هودی مناسب با شرایط ایران را در نظر گرفته ایم، امیدوارم بهترین هارو گرد آوری کرده باشیم.

استایل هودی با مانتو؟

استایل هودی با مانتو- تولیدی هودی زنانه

تیپ دخترانه با هودی در ایران

تیپ دخترانه با هودی در ایران

تیپ دخترانه با هودی سرخ آبی در ایران

تیپ دخترانه با هودی سرخ آبی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *