مجله خبری ژرکا

با سویشرت بیسبالی چی بپوشیم؟ + 4 استایل

سک سویشرت بیسبالی که از جلو و پشت آن که روی چوب رختی قرارگرفته است عکس گرفته شده

فهرست محتوا

اگر جزو افرادی هستید که به لباس‌های اسپرت علاقه دارید و دوست دارید تا یک استایل جذاب داشته باشید، باید سوییشرت بیسبالی توی کمدتون داشته باشید. در چند سال گذشته نه تنها در ایران، بلکه در کل دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرده. این با رعایت چند نکته این لباس می‌تواند جزو جذاب‌ترین استایل‌های پاییز شما باشد. ما در این مقاله به نکاتی برای ساختن یک استایل عالی با سوییشرت بیسبالی اشاره کردیم تا در پاییز و زمستان بدرخشید.

با سویشرت بیسبالی چی بپوشیم؟

اگر شما هم عاشق لباس های گشاد هستید، این لباس برای شما مناسب است. یکی از زیبایی‌های سوییشرت بیسبالی بگ، گشاد و اورسایز بودن آن است. پوشیدن لباس‌های اورسایز به برخی افراد احساس امنیت بیشتری نسبت به پوشیدن لباس‌های تنگ می‌دهد.

اگر شما هم از این دسته افراد هستید توصیه می‌کنیم یک یا دو سایز بزرگتر از همیشه انتخاب کنید اما فراموش نکنید که سوییشرت بیسبالی به طورکلی گشاد و اورسایز است. پوشیدن کفش‌های کتانی مثل کفش‌های ورزشی نایک را فراموش نکنید. این لباس برای قرارهای دوستانه و بیرون رفتن های عادی عالی است. می‌توانید با یک شلوار مناسب این استایل را کامل کنید.

  • شلوار کارگو

شلوار بگ یکی از آیتم‌های فوق العاده‌ای است که با سوییشرت بیسبالی فوق‌العاده می‌شود. شلوار کارگو و این سویشرت‌ها جزو آیتم‌های پر طرفدار هستند و ترکیب آنها باهم یکی از مد روزترین استایل هارا به شما هدیه می‌کند. اگر به شلوار کارگو علاقه دارید و به دنبال استایل‌های دیگری با این شلوار هستید می‌توانید از مقاله 3 استایل جذاب با شلوار کارگو کمک بگیرید.

  •  شلوار بگ

یک خانوم عینک آفتابی و شلوار بگ و سوییشرت بیسبالی مشکی پوشیده است.

سویشرت‌های بیسبالی حال و هوای دهه 90 میلادی را دارند و با پوشیدن یک شلوار جین بگ بیشتر کاملا یک استایل مناسب دهه 90 را خواهید داشت. شلوارهای بگ علاوه بر راحتی و زیبایی به سادگی با هر آیتمی ست می‌شود و مخصوصا با انواع سویشرت یک استایل راحت و جذاب را می‌سازد.

  •  شلوار جین

شلوار جین در کمد هر خانوم و یا آقایی پیدا می‌شود. این شلوار به راحتی با هر لباسی ست می‌شود و مخصوص لباس‌های اسپرت است. شلوار جین را می‌توانید با انواع سوییشرت بیسبالی ست کنید و یک استایل زیبا بسازید. توصیه می‌کنیم که با سوییشرت‌هایی با رنگ‌های سبز، سفید، قرمز و یا مشکی بپوشید.

  • هودی

از پوشیدن هودی خسته شدید و نیاز به تنوع دارید؟ سویشرت بیسبالی با هودی یکی از بهترین استایل‌های شما خواهد بود. پوشیدن سویشرت با یک هودی اورسایز راحتی بی‌نظیری را به شما می‌‌دهد و همچنین برای روزهای سرد زمستانی یک انتخاب مناسب است چرا که شما را به خوبی گرم نگه می‌دارد.

هودی یکی دیگر از آیتم‌های پرطرفدار پاییز و زمستان است. برای داشتن استایل‌ بهتر با هودی می‌توانید از مقاله 4 نکته برای داشتن استایلی بهتر با هودی زنانه استفاده کنید.

نکات

  • درست است که رنگ مشکی با همه چیز ست می‌شود و احتمالا جذاب‌تر به نظر می‌رسید اما سعی کنید رنگ‌های دیگر را امتحان کنید و با استفاده از آنها متفاوت و بهتر به نظر برسید
  • سویشرت بیسبالی را با شلوارهای چسب و اسکینی نپوشید. همانطور که اشاره شد ماهیت سویشرت ها اورسایز هستند. پس پوشیدن یک شلوار چسب استایل شما را خراب می‌کند
  • اگر تصمیم گرفته‌اید که دکمه‌های سویشرت را باز بگذارید، بیشتر از یک یا دو آیتم برای زیر آن استفاده نکنید. علاوه برهم زدن و شلوغ کردن استایل شما می‌تواند احساس راحتی را از شما بگیرد.
  • لباسی بپوشید که به شما احساس اعتماد به نفس می دهد. اگر در مورد آن مطمئن نیستید، آن را نپوشید.
  • فراموش نکنید که این ژاکت‌ها تک جنسیت هستند و هرکسی می تواند آن را بپوشد، فقط برای پسران یا دختران نیست. مد برای همه است.
  • اگر به استایل‌های اسپرت علاقه دارید استفاده از کلاه، جوراب و سایر اکسسوری‌‌ها به شما کمک می‌کند تا یک استایل اسپرت بی‌نظیر داشته باشید.

چرا باید سوییشرت بیسبالی به صورت عمده تهیه کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم سوییشرت بیسبالی جزو پرطرفدارترین آیتم‌های تمام دنیاست پس نمی‌توان منکر محبوبیت این آیتم فوق‌العاده شد و به همین خاطر پاییز و زمستان یک فرصت استثنایی برای مغازه‌ها و فروشگاه‌های لباس است که با خرید عمده این محصول فروش‌شان را چند برابر کنند. چند سال گذشته ثابت کرده است که سوییشرت بیسبالی از مد نمی‌افتد و هرساله طرفداران بیشتری پیدا می‌کند.

شما به عنوان یک فروشنده یا صاحب یک کسب و کار مربوط به پوشاک باید همواره نسبت به مد پیش بروید اما این کار ریسک بزرگی به همراه دارد! چرا که همیشه لباس‌های مد روز مورد محبوبیت همه نیست و ممکن است برای شما باعث ضرر بشود. پس راهکار هوشمندانه این است که آیتم‌هایی را موجود کنید که مطمئن هستید مورد پسند مخاطب شماست؛ مثل هودی و یا سوییشرت بیسبالی.

معمولا این لباس برای اواسط تا اوایل زمستان استفاده می‌شود و در همین زمان قیمت آن بیشتر می‌شود پس بهترین زمان برای خرید عمده سویشرت بیسبالی اوایل پاییز است. شما می‌توانید با سر زدن به کالکشن زمستانی مانتو ژرکا و یا پیج اینستاگرام ما اقدام به خرید عمده سویشرت بیسبالی با بهترین کیفیت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *