مجله خبری ژرکا

انواع و راهنمای خرید شومیز عمده

فهرست محتوا

شومیز یکی از لباس های بسیار مناسب برای مزون شماست چرا که در هر فصلی قابل استفاده است و همیشه متقاضی برای خرید دارد. اما برای خرید شومیز عمده باید به چند نکته مهم توجه کنید تا انتخابی درست و هوشمندانه داشته باشید. در این مقاله علاوه بر بررسی کامل شومیز زنانه به این می‌پردازیم چگونه بهترین شومیز عمده رو تهیه کنید.

انواع شومیز

شومیز جزو متنوع ترین لباس های بازار به شمار می‌رود. این لباس برای هر موقعیتی طراحی شده و قابل استفاده است. به طور مثال شما می‌توانید از شومیز برای یک قرار دوستانه یا یک قرار کاملا رسمی استفاده کنید. پس در انتخاب این نوع لباس هیچ محدودیتی حتی در رنگ و نوع پارچه هم ندارید، اما به طور کلی با توجه به الگویی که دارند و نوع پارچه آنها به شومیزهای مجلسی و اسپرت تقسیم می‌شوند.

اگر قصد راه اندازی یک مزون زنانه را دارید ممکن است با دیدن تنوع فوق العاده شومیز گیج بشوید اما باید توجه کنید که چه نوع شومیزی را برای فروش قرار می‌دهید، بهترین انتخاب برای شما خرید شومیز عمده ترند بازار است. اگر همیشه با صنعت مد پیش بروید مشتری های شما هر روز بیشتر می‌شود. اگر در این زمینه به کمک بیشتری احتیاج دارید می‌توانید از مقاله «4 نکته راه‌اندازی مزون لباس زنانه» استفاده کنید.

شومیز مجلسی

برای شومیز های مجلسی از پارچه های کرپ، حریر، لنین، کریستال استفاده می‌شود. استفاده از این پارچه ها باعث احساس سبکی و خنکی می‌شود. خیاط ها برای دوختن این نوع شومیز اکثرا در قسمت شانه از اپل استفاده می‌کنند تا حالتی شیک و رسمی به خود بگیرد.

میتوان شومیز های جلوبسته، جلوباز، حریر، گل دوزی شده و بسیاری دیگر را نوعی از شومیز های مجلسی دانست. برای خرید شومیز عمده بهتر است از شومیز های مجلسی ترک استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی و راحتی بتوانید به مشتری خود ضمانت کیفیت را هم بدهید.

شومیز اسپرت

برخلاف شومیز های مجلسی این نوع شومیز برای مهمانی های دوستانه و غیر رسمی به استفاده می‌شود و اکثر با یک شلوار جین یک استایل بی‌نظیر می‌سازد. شومیز های اسپرت اکثرا نخی هستند تا در هر شرایطی قابل استفاده باشد پس اگر قصد خرید شومیز عمده را دارید شومیز اسپرت بهترین انتخاب برای شماست.

چه پارچه ای مناسب است؟

چند پارچه ای که برای دوختن شومیز عمده مناسب است.

پارچه پوپلین یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها برای دوخت شومیز ها است. از پوپلین بیشتر برای دوخت شومیز های مجلسی استفاده میشود چرا که بسیار ظریف و در عین حال محکم است. همچنین یک پارچه نازک و تا حدی بدن‌نما است.

جنس بسیار نازک این پارچه سبب میشود تا به راحتی چروک بشود اما با نگهداری مناسب میتوان این مشکل را حل کرد. این پارچه علاوه بر زیبایی، خنکی را هم در اختیار فرد قرار می‌دهد؛ پس مناسب فصل های گرم سال است.

پارچه جین محبوب ترین پارچه برای دوخت هر نوع لباسی به شمار میرود و به حتم برای شومیز هم یکی از محبوب ترین ها است. پارچه جین تراکم های متنوعی دارد و با توجه به فصل و آب و هوا میتوانید از بافت های مختلف این پارچه استفاده کنید.

جین دارای بافت سبک است و جنس لطیفی دارد اما در مقایسه با پارچه پنبه ای و پوپیلین ضخامت بیشتری دارد در نتیجه انتخابی مناسب برای خرید در پاییز و زمستان است.

پارچه لنین سطح بسیار صاف و لطیفی دارد و دارای بافت محکم است. جنس لنین جزو بافت هایی است که مناسب هر چهار فصل است و در هر شرایطی قابل استفاده است.

چگونه شومیزه عمده بخریم؟

یک مرد درحال انتخاب شومیز عمده برای خریدن است.

قبل از هرچیزی شما باید نیاز خود را بشناسید و سپس اقدام به خرید کنید. در این صورت انتخاب درست و بهینه‌ای خواهید داشت.

چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟

ابتدا مشخص کنید چه مقدار بودجه برای خرید شومیز عمده دارید، با این کار انتخاب های شما تا حدودی محدود می‌شود و دیگر خبری از حجم وسیعی از تنوع جنس و مدل نیست.

چه شومیزی مناسب است؟

در این مرحله باید درباره انواع مختلف شومیز تحقیق کنید و حداقل مدل های ترند را بشناسید. بعد از پیدا کردن مدل های ترند نوبت به انتخاب پارچه مناسب می‌رسد بهتر است کار را با توجه به فصل انجام بدهید و مناسب با هر فصل پارچه مناسب تهیه کنید. قبل‌تر به مدل های ترند و جنس های مختلف شومیز اشاره شد پس با خواندن این مقاله یک قدم جلوتر رفتید.

چه تعداد پاسخگو نیاز شماست؟

بعد از انتخاب جنس و نوع شومیز دلخواه‌تان باید مشخص کنید که از هر سایز چه تعداد نیاز دارید. شاید این کار سخت و گیج کننده به‌نظر برسد و اگر فکر می‌کنید نیاز به شنیدن نظرات یک متخصص دارید همیشه می‌توانید از مشاوره های خرید عمده استفاده کنید. یکی از خدمات مانتو ژرکا ارائه مشاوره برای خرید شومیز عمده و مانتو است.

از کجا محصولات خود را تهیه می‌کنید؟

در مرحله آخر باید یک فروشگاه معتبر برای خرید شومیز عمده استفاده کنید. مراقب کلاهبردار ها باشید، همیشه کسانی هستند که در این زمینه از دانش کم مشتری سواستفاده می‌کنند. پس با ارزیابی و تحلیل بازار یک تولیدی معتبر پیدا کنید. شما می‌توانید از خرید آنلاین یا حضوری استفاده کنید.

با خواندن این مقاله با جنس ها و انواع مدل شومیز آشنا شدید اگر میزان بودجه خودتان را مشخص کردید می‌توانید به بررسی اجناس موجود در بازار بپردازید؛ مجموعه ژرکا با تنوع بسیار زیادی که دارد می‌تواند منبع خوبی برای بررسی شما باشد، برای دیدن مدل های مختلف می‌توانید از فروشگاه یا پیج اینستاگرام ما استفاده کنید. با ضمانت کیفیت و اصالت محصولات ما می‌توانید با خیال راحت از خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *