مجله خبری ژرکا

مناسب ترین قیمت مانتو عمده ارزان در مشهد

مناسب ترین قیمت مانتو عمده ارزان در مشهد

فهرست محتوا

مانتو عمده ارزان یکی از گزینه ها جذاب برای خرید عمده مانتو است که میتواند حاشیه سود چشم گیری برای شما به ارمغان آورد. تولید مانتو ژرکا به این نیاز جواب مثبت داده و در کنار قیمت مناسب، دوخت و کیفیت فوق العاده بالا، الویت کار خود قرار داده است.

خرید عمده مانتو از وبسایت ژرکا، میتواند بستر مناسبی را برای رقابت شما با سایر رقبایتان مهیا کند؛ چرا که قیمت مناسب همراه با کیفیت امکان این را به شما میدهد تا مانور بیشتری روی محصولات خود داشته باشید. که این امر قطعا مشتریان بیشتری برای شما جذب خواهد کرد.

فهرست مطالبی که در این مقاله میخوانید :

  • تهیه پارچه مانتوی و ملزومات دوخت و تولید
  • مراحل تولید و پخش مانتو ژرکا
  • روند پخش مانتو به صورت آنلاین
  • خرید عمده مانتو به صورت آنلاین در ژرکا
  • مزایا خرید مانتو عمده از تولیدی مانتو ژرکا
  • ویژگی های مانتوهای تولیدی ژرکا
  • کلام آخر

تاریخچه تاسیس گروه صنعتی ژرکا

شاید بهتر باشد قبل از اینکه نحوه ی همکاری با تولیدی مانتو ژرکا را توضیح دهیم؛ ابتدا به تاریخچه و نحوه ی تاسیس شرکت ژرکا بپردازیم. گروه صنعتی ژرکا در اوایل ده 80، براساس ایده ای توسط مدیریت محترم، جناب محتشمی شگل گرفت است و با همت و تلاش توانسته اند، ژرکا را از یک ایده به  بهترین تولیدی مانتو، تبدیل نمایند که امروزه نام ژرکا بر سر زبان های خانم های خوش پسند ایرانی قرارگرفت است و حدود 250 پرسنل به طور مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت میکنند. ژرکا مسیر جدیدی در صنعت مانتو ایران به وجود آورده است.

مانتو عمده ارزان با کیفیت لی

مانتو عمده ارزان با کیفیت لی

تهیه پارچه مانتوی و ملزومات دوخت و تولید

این روز ها تولیدی های مانتو از بازار کسادی و نبود پارچه مرغوب و ملزومات مانتو گله مندند و به خاطره تحریم های شدید آمریکا و بیماری کرونا نیز باعث بالا رفتن دلار شده است و تولیدی ها به ناچار، به بالا بردن قیمت ها رو آورده اند. ولی امسال ژرکا از همیشه سبد فروش مانتو خود را رنگین تر کرده و با کیفیت مرغوب، عرضه نموده است و این حاصل چند دهه تجربه فعالیت در صنعت مانتو میباشد. زیرا به خاطر تولید بالا باعث میشود قیمت مناسبی برای تهیه پارچه مرغوب و دسته اول فراهم شود.

مراحل تولید و پخش مانتو ژرکا

تولیدی سنتی دیگر جای ندارد؛ زیرا مطابق با سلیقه مصرف کنندگان نیست و از طرفی دیگر خانم ها دنبال مانتو ها شیک و خاص هستند تا با پوشیدن آن حس خوبی تجربه کنند.

طراحان و متخصین خوش سلیقه مانتو ژرکا این نیاز را شناسایی و براساس آن مانتو های بروز و شیک تولید نمودن، تا شما به عنوان یک فروشنده بتوانید نیاز مشتریانتان را رفع نماید و با خیال راحت و دست پر مشتریان خود را بدرقه نماید.

قبل از تولید، طراحان ژرکا مدل های مانتو طراحی میکنند و الگو گیری و بعد از تایید مدیر تولید به بخش برش انتقال داده میشود و با جدیدترین دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک روی پارچه طراحی و برش داده میشود. بعد از برش به قسمت دوخت فرستاده و در این قسمت خیاط های ماهر و زبر دست ژرکا، مانتو های شما را با کمال زیبایی و تمیزی میدوزند، بعد از دوخت به قسمت خدمات فرستاده میشود، و آماده به فروش میباشد.

روند پخش مانتو به صورت آنلاین

روند پخش عمده مانتو در مجموع ژرکا به صورت آنلاین و حضوری بوده و بیشترین سفارشات را به صورت آنلاین گرفته و در سریع ترین زمان به دست شما عزیزان فرستاده میشود.

خرید مانتو جدید لی چهارخانه جدید اسپرت

خرید مانتو جدید لی چهارخانه جدید اسپرت

 

خرید عمده مانتو ژرکا به صورت آنلاین

با چند دهه فعالیت مانتو ژرکا در زمینه عمده مانتو و پخش مانتو نیازها و دغدغه ها رو شناسایی کرده و در این راستا سیستم فروش آنلاین را برای هر چه راحتی خاطر شما فراهم نمود، تا شما عزیزان بتوانید در 24 ساعت شبانه روز از مدل های جدید دیدن فرماید و براساس نیاز خود و فروشگاهایتان خرید نماید.

مزایا خرید مانتو عمده از تولیدی مانتو ژرکا

مزایا خرید عمده مانتو، به صورت جداگانه مقاله دراین مورد آماده کرده ایم و دسترس شما قرار داده ایم و میتوانید به صورت مفصل مطالعه فرماید.

 قسمت از ویژکی های ژرکا:

  • امکان خرید عمده مانتو ارزان تر و با کیفیت تر نسبت به تمام تولیدکنندگان
  • خرید اینترنتی در سریع تر زمان ممکن
  • امکان خرید مانتو به صورت مستقیم از تولید کننده، بدون واسته فروش
  • قیمت عالی شرکتی همراه با کیفیت
مانتو عمده ارزان در مشهد ژرکا

مانتو عمده ارزان در مشهد ژرکا

ویژگی  مانتوهای تولیدی ژرکا

استفاده از جدید ترین ابزار آلات تولیدی و دانش کارکنان زبر دست و درجه یک، تنوع گسترده در مانتو، پالتو، کاپشن زنانه در سال، استفاده از طرح ها جدید و بروز همراه با مد و رنگ سال مانتو، تنوع پارچه و رنگ های شاد و خوش فروش؛ همواره تولیدی مانتو ژرکا تمام تلاش خود را برای کسب رضایت شما مشتریان عزیز میکند. زیرا ما در ژرکا براین باوریم، بهترین تبلغ رضایت شما عزیزان میباشد.

نتیجه گیری

مانتو یکی از اصلی ترین لباس و پوشش برای خانم هاست و اهمیت زیادی برای این پوشش میدهند. فروشگاه های در این صنف میتوانند، بیشترین فروش داشته باشند که از مانتو ها جدید و بروزی استفاده نماید و در کنار این ویژگی از قمیت و کیفیت مطلوب داشته باشد. اگر میخواهید متفاوت باشی حتما از مدل های جدید 1400 ژرکا از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *