مجله خبری ژرکا

معرفی بهترین مانتو عید 1403 به همراه مدل‌های ترند

یک مدل مانتو عید 1403 که توسط یک خانم پوشیده شده است.

فهرست محتوا

عید را می‌توان به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادها در سال برای افراد و همچنین فروشندگان معرفی کرد. در این بازه زمانی معمولا افراد به فکر نو کردن محصولات خانه و همچنین نو کردن لباس و پوشش خود می‌افتند و بهترین بازه زمانی برای فروشندگان لباس و افرادی که مزون دارند محسوب می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی بهترین مانتو عید 1403 و استایل‌های مناسب برای این دوره بپردازیم.

بهترین مانتو عید 1403

به عنوان یک فروشنده لباس زنانه باید برای فروش در دوره عید خود برنامه ریزی کامل و مناسبی داشته باشید. در این دوره شما می‌توانید از بروز کردن چیدمان و دکور چینی مناسب برای عید استفاده کنید و از همه مهم‌تر محصولات مناسب برای این دوره برای فروشگاه خود تهیه کنید.

اگر برای خرید و انتخاب مانتو مناسب عید نیاز به کمک دارید، پیشنهاد می‌کنیم از مقاله “3 نکته برای خرید مانتو بهاره” استفاده کنید. در این مقاله به بررسی نکاتی برای انتخاب بهترین مانتو بهاره پرداخته‌ایم.

در ادامه این مقاله به بررسی مدل‌های ترند سال 1403 میپردازیم و این مدل‌ها را معرفی می‌کنیم.

مدل مانتو‌های ترند 1403

به عنوان یک فروشنده نیاز است تا از سلیقه مشتریان باخبر باشد و سوار موج ترندهای دوره خود شوید. برخی اوقات ممکن است مانتو‌های نه چندان زیبا ترند شوند، اما شما نیاز دارید تا برای افزایش فروش خود این مدل‌ها را نیز برای فروش موجود داشته باشید.

ست کت و شلوار

یکی از ست‌هایی که شاید هیچوقت از مد نیافتند و همیشه مشتریان خاص خود را داشته باشند، ست کت و شلوار است. این ست ظاهری رسمی و زیبا برای افراد بوجود می‌آورد و معمولا مخاطبان زیادی دارد.

می‌توانید مدل‌های مختلف در رنگبندی‌های روشن و زیبا را در فروشگاه خود برای فروش موجود داشته باشید. مطمئن باشید که این ست‌ها مشتریان خودشان را جذب می‌کنند.

مانتو‌های دوخت کاری شده

یکی از طرح‌های جدیدی که امسال ترند شده است و مخاطب‌ها را جذب خود کرده است، مانتو‌ها و لباس‌های دوخت کاری شده است. این طرح مانتو‌ها معمولا دارای دوخت‌های ریز و طرح‌های زیبا روی خود هستند که باعث جذاب‌تر شدن لباس و مانتو برای مخاطبان می‌شود.

می‌توانید مدل مانتو‌هایی که دارای گلدوزی‌هایی با طرح‌های زیبا هستند را برای فروشگاه خود انتخاب کنید. این مدل مانتو عید 1403 طرفداران زیادی دارد.

مانتو‌های مینیمال

این نوع مانتوها دارای طراحی‌های خیلی خاصی نیست و معمولا از رنگ‌های نسبتا خنثی و مینیمال برای دوخت‌ این نوع مانتوها استفاده می‌شود. این نوع مانتو نیز دارای مشتریان خاص خود است و می‌توانید فروش خوبی را از طریق مانتوهای مینیمال تجربه کنید.

در ادامه این مقاله به بررسی بهترین مانتو‌های عید مناسب سال 1403 میپردازیم.

معرفی مانتو عید 1403

مانتو جلو باز 1570

این مدل مانتو به عنوان یک مانتو اسپرت و جوان پسند محسوب می‌شود. این مانتو دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است که شما را از دیگر افراد متمایز می‌کند.

برای تولید این مانتو عید 1403 از پارچه ژاکارد به همراه خرجکار نوار هندی استفاده شده است و در 2 سایز(36 تا 46) به صورت عمده در اختیار فروشندگان عزیز قرار گرفته است. این طرح مانتو دارای سه رنگ کرم، مشکی و ذغال سنگی است که مبنی بر سلیقه مشتریان خود می‌توانید انتخاب کنید و سفارش خود را بصورت عمده ثبت کنید.

مانتو طرحدار کد 1587

مدل خانم که مانتو طرح دار کد 1587 پوشیده است.

همانطور که گفتیم یکی از مانتوهایی که برای سال 1403 ترند شده‌اند، مانتوهای دوخت کاری شده هستند. مانتو طرحدار کد 1587 دارای دوخت بسیار زیبایی است و طراحی زیبایی را برای مانتو بوجود آورده است.

این نوع مانتو با استفاده از پارچه شانتو لمه دوخته شده است و در 4 سایز (42 تا 48) به صورت عمده در اختیار فروشندگان عزیز قرار گرفته است. این مانتو دارای چهار رنگ سبز، طوسی، کرم، مشکی و آبی است که به عنوان رنگ‌های شاد و عیدانه شناخته می‌شوند.

کت و شلوار به همراه تاپ کد 1580

کت و شلوار به همراه تاپ کد 1580

همانطور که گفتیم، ست کت و شلوار به عنوان یکی از ست‌های پرطرفدار در بین مخاطبان محسوب می‌شود. این ست کت و شلوار به همراه یک تاپ است که باعث جذاب‌تر شدن این ترکیب می‌شود.

این کت و شلوار با استفاده از پارچه مازراتی لمه درجه یک و در 3 سایز(36 تا 48) دوخته شده است و به صورت عمده در اختیار فروشندگان عزیز قرار گرفته است.

این کت و شلوار در رنگبندی‌های سبز، سبز روشن، طوسی، کرم و مشکی تولید می‌شوند که شما می‌توانید براساس سلیقه مشتریان خود هر یک از این رنگبندی‌ها را ثبت سفارش کنید.

مانتو اسپرت کد 1572

اگر به دنبال طرحی اسپرت و جوان پسند هستید که البته دارای طرحی مینیمال و زیبا است، مانتو اسپرت کد 1572 به عنوان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

در این مانتو گلدوزی‌های ریزی دوخته شده است که باعث ایجاد جذابیت بیشتری برای مانتو شده است. این مانتو با استفاده از پارچه شانتو پلاس و فری سایز(36 تا 46) به صورت عمده دوخته می‌شود و در اختیار فروشندگان عزیز قرار می‌گیرد.

این مانتو در هفت رنگ سبز، سبز تیره، صورتی، کرم روشن، مشکی، آبی و قهوه ای روشن دوخته می‌شود که می‌توانید به راحتی هر یک از این رنگ‌ها را ثبت سفارش کنید.

این چهار مدل مانتو به عنوان نمونه‌هایی از مانتو‌های عید 1403 محسوب می‌شوند که در این مقاله به معرفی آنها پرداختیم. شما می‌توانید برای بررسی مدل‌های بیشتر مانتوهای بهاره به بخش "کالکشن بهاره" مراجعه کنید.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی مانتو‌های ترند سال 1403 پرداختیم و چهار مدل مانتو عید 1403 را مورد بررسی قرار دادیم. شما می‌توانید هر یک از این مانتوها را از تولیدی مانتو ژرکا سفارش دهید.

تولیدی مانتو ژرکا، به عنوان یکی از تولیدکنندگان عمده پوشاک زنانه در سطح کشور محسوب می‌شود که با استفاده از بهترین مواد اولیه سعی به تولید بهترین محصولات را دارد تا بتواند رضایت مشتریان و همچنین فروشندگان عزیز پوشاک زنانه را کسب کند. شما می‌توانید به راحتی محصولات مدنظر خود را از طریق سایت و یا پیج اینستاگرام مجموعه مانتو ژرکا ثبت سفارش کنید.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله به شما برای خرید بهترین مدل مانتو عید 1403 کمک کنیم و ترندهای مانتو 1403 را به خوبی معرفی کنیم.

خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و در صورتی که تجربه خرید و استفاده از محصولات مانتو ژرکا را دارید، نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *