مجله خبری ژرکا

معرفی 8 مدل پارچه زمستانی

4 مدل پارچه زمستانی در کنار یک بافت زمستانی قرار گرفته‌اند.

فهرست محتوا

با ورود به فصل زمستان نیاز است تا کم کم لباس‌های پاییزه جای خود را به لباس‌های گرم‌تری با پارچه‌ زمستانی بدهند. در این فصل یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های فروشندگان لباس زنانه و مزون‌دارها، پیدا کردن لباس‌های مناسب که با پارچه‌های مناسب دوخته شده‌اند است. در این مقاله میخواهیم به بررسی پارچه‌‌های مناسب فصل زمستان بپردازیم و به شما بهترین پارچه زمستانی را معرفی کنیم.

معرفی پارچه زمستانی

انتخاب پارچه مناسب برای لباس‌های زمستانی برای اطمینان از راحتی، عملکرد و پایداری بسیار ضروری است. در ادامه به بررسی بهترین پارچه زمستانی میپردازیم.

پارچه پشمی

پارچه پشمیپارچه پشمی به دلیل گرما و عایق فوق‌العاده‌اش شناخته می‌شود. این پارچه یک فیبر طبیعی است که از گوسفند تهیه می‌شود و در وزن‌ها و بافت‌های مختلف وجود دارند. پارچه پشمی قابلیت تنفس دارد، رطوبت را از بین می‌برد و خاصیت حفظ حرارت عالی دارد و برای مانتو‌های زمستانی، ژاکت و حتی پالتوها مناسب است.برای آشنایی بیشتر با انواع پارچه‌های پشمی می‌توانید مقاله “11 نوع پارچه پشمی پر فروش” را مطالعه کنید. در این مقاله به اطلاعات بیشتری درباره پارچه پشمی و معرفی انواع پارچه پشمی پرداخته‌ایم.

پارچه ترمه

پارچه ترمهترمه برگرفته از پوشش نرم بزهای ترمه، پارچه‌ای مجلل با قابلیت عایق کاری عالی است. ترمه علیرغم احساس سبکی که دارد، گرمای فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند و آن را برای لباس‌های زیبای زمستانی مانند ژاکت‌ها، ژاکت‌های پشمی و شال‌ها مناسب می‌کند.

پارچه توئید

پارچه توئیدپارچه توئید نوع پارچه بادوام است که جذابیت کلاسیک و پیچیده‌ای دارد. بافت و وزن آن محافظت عالی دربرابر سرما ایجاد می‌کند و آن را به یک پارچه ایده‌آل برای کت‌های زمستانی تبدیل کرده است.

پارچه فوتر

پارچه توئیدیکی از ظریف‌ترین و زیباترین پارچه‌ها فوتر نام دارد. این پارچه پنبه‌ای طبیعی است، از بیرون صاف، از داخل نرم و ظریف است و به طرز شگفت آوری راحت است و جزو بهترین گزینه‌ها برای پارچه‌های زمستانی محسوب می‌شود. معمولا این پارچه برای دوخت پالتوهای زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و گرمای واقعا خوبی را در فصل زمستان بوجود می‌آورد.ما در مجموعه مانتو ژرکا، پالتوهایی با طرح و رنگ‌های متفاوت داریم که می‌توانید با مراجعه به بخش “کالکشن زمستانه“، این محصولات را مورد بررسی قرار دهید و به صورت عمده خریداری کنید.

پارچه فلانل پنبه‌ای

پارچه فلانلاگر چه فلانل پنبه‌ای را به عنوان یکی از پارچه‌های مناسب پاییز معرفی می‌کنند، اما این گفته می‌شود این پارچه برای آب و هوای معتدل زمستانی هم مناسب است. این پارچه باعث ایجاد یک حس دنج برای پیراهن، لباس خواب و لباس‌های غیررسمی زمستانی ایجاد می‌کند و برای این نوع لباس‌های زمستانی بسیار مناسب است.

پارچه خز مصنوعی

پارچه خز مصنوعیممکن است برخی از مشتریان‌تان درخواست لباس‌هایی با پارچه‌های غیر حیوانی کنند، در این شرایط شما می‌توانید از لباس‌هایی با خز مصنوعی استفاده کنید. این نوع پارچه، ظاهر و احساس خز واقعی و طبیعی را بدون آسیب رساندن به حیوانات به شما می‌دهند. کت‌های خز مصنوعی، ژاکت و اکسسوری‌ها انتخاب‌های محبوبی برای لباس‌های زمستانی محسوب می‌شوند.

پارچه سیلیکون

پارچه سیلیکونیپارچه سیلیکون یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها در فصل زمستان محسوب می‌شود. این پارچه برای دوخت انواع کاپشن مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یک انتخاب عالی برای دوخت کاپشن‌های مقاوم دربرابر سرما محسوب می‌شود. تمامی کاپشن‌هایی که در مجموعه مانتو ژرکا به صورت عمده تولید می‌شود با استفاده از پارچه درجه یک سیلیکونی دوخته می‌شود.

پارچه مخملی

پارچه مخملیپارچه مخمل به عنوان یکی از پارچه‌های ظریف و جذاب شناخته می‌شود. لباس‌هایی که با استفاده از پارچه مخمل دوخته شده‌اند می‌توانند جذابیت خاصی را به فروشگاه شما اضافه کنند و باعث جذب بیشتر مشتریان شوند. از این پارچه برای دوخت لباس‌ها و کت‌هایی مخملی در فصل زمستان استفاده می‌شود.همانطور که دیدید هر یک از این پارچه‌های زمستانی دارای ویژگی‌ و جذابیت منحصر به فرد خود هستند و هریک به صورت خاصی باعث ایجاد جذابیت برای لباس‌های فروشگاه شما می‌شوند. شما می‌توانید لباس‌های پرطرفداری که با پارچه زمستانی مناسب دوخته شده است را تهیه کنید و باعث جذب بیشتر مشتری برای فروشگاه خود شوید.ما در مجموعه مانتو ژرکا از دو مدل پارچه زمستانی (سیلیکونی، فوتر) برای دوخت لباس‌های زمستانی استفاده می‌کنیم و محصولات را به صورت عمده در اختیار فروشندگان عزیز قرار میدهیم. برای ثبت سفارش خود می‌توانید به بخش کالکشن زمستانه مراجعه کنید و محصول مدنظر خود را به راحتی ثبت سفارش کنید.ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم به شما طی این مقاله بهترین پارچه زمستانی را معرفی کنیم و به شما برای تهیه لباس‌هایی که با این نوع پارچه‌ها دوخته می‌شوند کمک کنیم.خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و درصورتی که تجربه خرید از مجموعه تولیدی مانتو ژرکا را دارید، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.منابع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *