مجله خبری ژرکا

شیک ترین مدل مانتو بارداری 1402

خانوم بارداری که یک مدل مانتو بارداری 1402 گل گلی آبی روشن پوشیده است

فهرست محتوا

در ماه های بارداری از یک مدت به بعد که برآمدگی های شکم بزرگ تر می‌شود، معمولا دیگر نمی‌شود لباس های معمولی و مانتو های قدیمی خود را پوشید و نیاز به خرید لباس های بارداری راحت و مناسب با اندام شماست. در اینجا ما به شما چندین مدل جدید مانتو بارداری 1402 را به شما معرفی خواهیم کرد تا به شما در داشتن احساس راحتی و ظاهر خوب در این دوران کمک کنیم.

از چه زمانی به بعد باید از مانتو بارداری استفاده کنیم؟

اکثر خانم ها می‌توانند در سه ماهه اول (3 ماهگی) بارداری لباس های معمولی خود را بپوشند، چرا که هنوز جنین آنقدر رشد نکرده است که نیاز به لباس های بارداری باشد. اما ممکن است باز هم لازم باشد در این مدت پوشیدن لباس های گشادتر را برای راحتی خود در نظر بگیرید

زمانی که شما در حدود 4 یا 5 ماهگی بارداری هستید، ممکن است مجبور شوید لباس ها و مانتو های بزرگتری را خریداری کنید. البته اکثر خانم ها در 6 ماهگی به مانتو بارداری روی می آورند.

نکات خرید مانتو بارداری 1402

لباس های بارداری شیک زیادی وجود دارد. اما خرج های هنگفت برای کمد لباسی که بعد 3 یا 4 ماه دیگر به استفاده شما نمی‌آیند ضروری نیست.

بهتر است چند مورد کلیدی لباس های بارداری را بخرید که بتوانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

برای خرید مانتو بارداری 1402 حتما آب و هوا و تغییر فصول در دوران بارداری خود را در نظر بگیرید. این را هم در نظر داشته باشید که تا مدتی پس از زایمان همچنان نیاز است از برخی از لباس های بارداری خود استفاده کنید.

هنگام خرید مانتو بارداری حتما به مکانی که ازش خرید می‌کنید، توجه کنید.

بسیاری از فروشگاه های بزرگ دارای طیف وسیعی از لباس های بارداری هستند. همچنین تعداد زیادی فروشگاه تخصصی برای لوازم و لباس های بارداری وجود دارد. خرید آنلاین یا خرید عمده مانتو بارداری برای یک موقعیت خاص می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند.

نحوه انتخاب مانتو بارداری 1402

در دوران بارداری مجبور نیستید از مانتو بارداری استفاده کنید. اما برای برخی از زنان، به ویژه آنهایی که افزایش سایزی زیادی بعد از بارداری دارند، مانتو بارداری می تواند راحت تر باشد. البته چون این مانتو ها برای خانوم های بارداری طراحی شده‌اند، تنپوش و ظاهری زیباتر و بهتر نسبت به لباس هایی با سایز بزرگتر برای خانوم های باردار دارند.

مانتو بارداری 1402 به صورت حرفه ای طراحی و تجهیز شده برای خانوم های باردار است. که هم زیبا و شیک هستند هم راحتی شما را فراهم می کنند.

پارچه مانتو بارداری 1402

پارچه های لباس های بارداری باید ویژگی های خاصی داشته باشند که این ویژگی ها عبارتند از:

  • تنخور راحت و سبک پارچه
  • لطافت و نرمی پارچه
  • جذب رطوبت و تعریق بدن توسط پارچه
  • پوست بدن را اذیت نکند

انواع پارچه های شانتون، ابر و بادی ،کتان، وال، نخی، لنین و ابریشمی برای دوخت لباس های بارداری کاربردی هستند. چرا که تمامی این پارچه ها علاوه بر راحتی و سبک بودن، برای دوخت مدل لباس های مختلف بارداری مناسب هستند.

البته با توجه به فصلی که شما در آن باردار هستید باید پارچه مناسب را انتخاب کنید.

در فصل های گرم استفاده از پارچه هایی سبک و خنک تر که تراکم کمتری دارند و برای عبور هوا مناسب تر هستند پیشنهاد می‌شود مثل پارچه های لنین و نخی.

برای فصل های سردی هم مثل زمستان باید از لباس هایی با پارچه هایی ضخیم تر و با تراکم بیشتر مثل پارچه های چرمی و بافت استفاده کرد.

مدل مانتو بارداری 1402

 

1. مانتو های ساحلی و پیراهنی

مدلی که ماتو ساحلی خاکی رنگ مناسب برای مانتو بارداری 1402 را پوشیده است

مانتوهای پیراهنی و ساحلی بلند، یکی از بهترین گزینه ها برای مانتو بارداری 1402 هستند. این مانتوها به شدت راحت و آزاد هستند و برای فصل هایی مثل تابستان یک انتخاب مناسب هستند چرا که اکثرا از پارچه های نخی برای دوخت آنها استفاده شده است.

مانتو های پیراهنی کوتاه و عروسکی نیز بین خانوم های باردار بسیار محبوب هستند چرا که علاوه بر راحتی، تنخور جذاب و شیکی دارند.

2. شومیز های دو تیکه

به طور کلی امسال شومیز ها خیلی محبوب شده اند. ست های شومیز و دامن یا شومیز و شلوار مناسب بارداری یکی از ایتم های همیشگی کمد خانوم های باردار است. این ست ها معمولا با پارچه های سبک و خنکی دوخته می‌شوند که اصلا روی بدن سنگینی نمی‌کنند. بعلاوه این ست ها راحت و آزاد هستند تا هوا به راحتی از آنها عبور کند و مادران در فصل های گرم اذیت نشوند.

اما خب یکی از جدیدترین مدل مانتو بارداری 1402، شومیز های دو تیکه هستند. این مدل معمولا از یک سارافون بلند و ساده و یک شومیز راحت با دوخت و مدلی زیبا است که روی سارافون پوشیده می‌شود. این مدل شومیز برای مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی نیز مناسب هستند چون یک تنپوش زیبا و شیک دارند.

3. اورکت ها

مدلی که یک اورکت مناسب مانتو بارداری 1402 پوشیده است

اورکت های خوش رنگ و خوش دوخت با پارچه های مختلف مناسب برای فصل های مختلف برای زنان باردار طراحی و دوخته می‌شوند. این مدل کت ها بسیار راحت و شیک هستند و اصلا به بدن نمی‌چسبند و کاملا آزاد هستند.

استفاده از این مدل مانتو بارداری برای قرار های رسمی و جلسه های کاری بسیار مناسب است که یک استایل رسمی و شیک به خانوم های باردار می‌دهند. البته اگر شما به طور کلی طرفدار مانتو های کتی هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله 4 مدل جدید مانتو کتی 1402 را بخوانید.

با اینکه بارداری یکی از لذت بخش ترین دوران زندگی خانوم هاست، اما این دوران سخت و پیچیده است. چرا که بدن تغییرات زیادی می‌کند و برای رشد یک جنین نیازهای متفاوتی نسبت به قبل دارد و باید نگهداری و مراقبت های خاصی در نظر گرفت. داشتن مانتو های راحت و زیبا به داشتن حس بهتر نسبت به تغییرات بدن خود کمک می‌کند. شما می‌توانید تمامی این مدل مانتوهای بارداری را به صورت عمده از تولیدی مانتو ژرکا با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت خریداری کنید.

به یاد داشته باشید که شما لایق بهترین ها هستید و باید حتما به سلامت و راحتی خود در این دوران توجه کنید تا بتوانید به خوبی این دوران را پشت سر بگذارید و نوزاد خود را به دنیا آورید.

منبع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *