مجله خبری ژرکا

معرفی 6 نوع از مدل‌های پالتو و کاپشن زمستانه

یک مدل خانوم که یکی از مدل‌های پالتو و کاپشن را پوشیده است و کنار یک ساختمان ایستاده است.

فهرست محتوا

بدیهی است که در فصول سرد به دلیل سردی هوا افراد به دنبال خرید مدل‌های کاپشن و پالتو هستند، به همین دلیل نیاز است تا مزون‌دارها و افرادی که فروشگاه پوشاک زنانه دارند حتما این نوع پوشش‌ها را موجود داشته باشند تا بتوانند نیاز مشتریان خود را پاسخ دهند. طی این مقاله می‌خواهیم به معرفی انواع مدل‌های پالتو و کاپشن بپردازیم که از کیفیت خوب و همچنین استقبال مناسبی برخوردارند.

معرفی انواع مدل‌های پالتو و کاپشن

انواع مدل‌های پالتو و کاپشن براساس نوع دوخت، پارچه و رنگبندی با هم متفاوت هستند. در ادامه به بررسی چند مدل پرطرفداری پالتو و کاپشن میپردازیم.

پالتو کد 1553

دو مدل خانم که پالتو پرادا در رنگ‌های سرمه‌ای و سبز پوشیده‌اند.

پالتو کد 1553 یکی از پالتوهای بلند و خوش دوخت مجموعه تولیدی مانتو ژرکا است که با استفاده از پارچه پرادا تولید می‌شود. این پالتو دارای رنگبندی سرمه ای، مشکی، کرم، نسکافه ای است که می‌توانید براساس نوع سلیقه و لباس‌های دیگر خود هریک از این رنگبندی‌ها را انتخاب کنید.

پالتو کد 1551

یک مدل که پالتو شنل مشکی پوشیده است.

پالتو کد 1551، پالتویی کوتاه با رنگبندی‌ طوسی، ذغال سنگی و سفید است که با استفاده از پارچه شنل درجه یک تولید می‌شود. این پالتو در دو سایز (40 تا 44) موجود است و می‌توانید به راحتی سایز مورد نظر خود را تهیه کنید.

پالتو کد 1548

دو مدل که پالتو موهر لمزور در رنگ‌های مشکی و سفید پوشیده‌اند.

پالتو کد 1548 که با پارچه موهر لمزور دوخته می‌شود جزو پالتو‌های شیک و گرم مجموعه تولیدی مانتو ژرکا محسوب می‌شود. این پالتو در رنگبندی‌های سفید، کرم روشن، کرم تیره، نسکافه‌ای و مشکی تولید و به صورت عمده در اختیار مزون‌داران عزیز قرار می‌گیرد.

کاپشن زنانه کد 1558

دو مدل که یکی کاپشن مشکی کوتاه زنانه و دیگری کاپشن کرم کوتاه زنانه پوشیده‌اند.

کاپشن زنانه کد 1558 با استفاده از پارچه سلیکونی درجه یک بسیار گرم تولید می‌شود و جزو طرح‌های محبوب مجموعه تولیدی مانتو ژرکا است. این کاپشن در رنگبندی‌های نارنجی، مشکی، گلبهی، کرم، سبز، سفید و آبی و در 3 سایز (38 تا 46) تولید می‌شود.

کاپشن زنانه کد 1557

یک مدل زن که کاپشن زنانه کرمی سیلیکونی پوشیده است.

کاپشن زنانه کد 1557 نیز مانند کد 1558 با استفاده پارچه سیلیکونی درجه یک تولید می‌شود. شاید در نگاه اول کد 1557 و کد 1558 را یکسان ببینید اما این دو مدل کاپشن تفاوت‌های ریزی در طراحی دارند مانند تفاوت در طرح جیب‌ها که کمی دقت می‌توانید این تفاوت‌ها را پیدا کنید.

این کاپشن در رنگبندی‌های کرم، آبی، مشکی، نارنجی، نسکافه ای، گلبهی و سبز و در 3 سایز فری (38 تا 46) تولید و در اختیار فروشندگان عزیز قرار می‌گیرد.

پافر زنانه کد 1556

یک مدل خانم که پافر سیلیکونی زنانه سبز پوشیده است.

پافر از دیگر محصولات پرطرفدار در فصول سرد محسوب می‌شود. این محصول به نوعی یک کاپشن بلند محسوب می‌شود که تا تقریبا بالای زانو است. پافر زنانه کد 1556 از محصولات زمستانه و پاییزه مجموعه تولیدی مانتو ژرکا است که با پارچه سیلیکونی و در رنگبندی‌های سفید، مشکی، آبی، گلبهی، سبز، نارنجی و قرمز تولید می‌شود.

همانطور که دیدید هر یک از این مدل‌های پالتو و کاپشن و همچنین پافر با استفاده از بهترین پارچه‌ها و طرح‌های شیک و زیبا تولید می‌شوند. این محصولات در مجموعه تولیدی مانتو ژرکا، تولید می‌شوند و به صورت عمده و با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار فروشندگان عزیز قرار می‌گیرند.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این محصولات به صفحه محصول مراجعه کنید و دقیق‌تر محصول را مورد بررسی قرار دهید. همچنین برای ثبت هر یک از مدل‌های پالتو و کاپشن، می‌توانید به راحتی فرم ثبت سفارش را پر کنید و پس از ارسال آن، در سریع‌ترین زمان با شما برای ثبت نهایی سفارش‌تان تماس گرفته می‌شود.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم توانسته باشیم طی این مقاله شما را با بهترین مدل‌های پالتو و کاپشن آشنا کنیم و به شما برای انجام بهترین خرید کمک کرده باشیم. ما به عنوان مجموعه تولیدی مانتو ژرکا در کنار شما هستیم و انواع مانتو، کاپشن و پالتو‌های زنانه را با بهترین کیفیت و به صورت عمده در اختیار فروشندگان عزیز قرار می‌دهیم.

ما علاوه بر این مقاله، مقالات دیگری هم برای تهیه بهترین محصولات مانند “با 3 قدم شیک‌ترین مانتو پاییزه رو پیدا کن!” داریم که در آن نکاتی را برای تهیه بهترین مانتو‌های پاییزه گفته‌ایم که می‌توانند به شما برای تهیه مانتو پاییزه خیلی کمک کنند.

می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موجودی مجموعه ما، پیج اینستاگرام مجموعه تولیدی مانتو ژرکا را دنبال کنید.

خیلی خوشحال می‌شویم نظرات خود را زیر همین پست برای ما ارسال کنید و درصورتی که تجربه خرید از مجموعه تولیدی مانتو ژرکا را دارید، این تجربه را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *