مجله خبری ژرکا

4 نکته برای خرید مانتو اداری عمده

4 نکته برای خرید مانتو اداری عمده

فهرست محتوا

میتوان گفت یکی از دغدغه‌هایی که خانوم‌ها برای ورود به کار و محل کار دارند داشتن پوشش مناسب محیط است. محیط ادارات به دلیل داشتن جوی رسمی، پوششی رسمی میطلبد و خانوم‌های در این محیط نیاز به استفاده از پوشش‌های اداری دارند. به همین دلیل خرید مانتو اداری عمده برای فروشندگان خیلی اهمیت دارد تا بتوانند نیاز مشتریان خود را در این زمینه برطرف کنند.

علاوه بر محیط‌های اداری، خانوم‌ها در محیط‌هایی مثل دانشگاه هم نیاز به استفاده از لباس‌هایی مثل مانتو‌های اداری دارند، پس این نیاز خیلی بیش‌تر از آنچه که فکر میشود برای خانوم‌ها وجود دارد و جزو محصولات اصلی برای هر فروشگاه زنانه مانتو محسوب میشود.

در این مقاله ما میخواهیم شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید بهترین خرید مانتو اداری عمده را داشته باشید و بتوانید به خوبی نیاز مشتریان خود را برطرف کنید.

خرید مانتو اداری عمده

تامین کننده

اصلی‌ترین موضوع در زمینه خرید مانتو و به طور کلی لباس‌های زنانه، داشتن یک تامین کننده خوب است که محصولاتی با کیفیت و مناسب را در اختیار شما بگذارد. برای پیدا کردن یک تامین کننده یا تولید کننده خوب میتوانید به روش سنتی عمل کنید و به صورت حضوری تولیدی‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

این روش بسیار سخت است به این دلیل که شما نمیدانید چطور میشود یک تولید کننده خوب را پیدا کرد و باید به کجاها سر بزنید. روش دیگری که میتوان از آن برای خرید عمده استفاده کرد، سرچ کردن در اینترنت است. با سرچ کردن میتوانید از شرایط تولیدی‌های عمده در سطح کشور مطلع شوید اما در این قسمت هم اطمینان خیلی سخت است.

یکی از تولید کننده‌های برتر مشهد، مجموعه تولیدی مانتو ژرکا است که میتوانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید و محصولات را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت تحویل بگیرید.

اگر سوالاتی در زمینه خرید عمده مانتو داشتید و احتیاج به راهنمایی داشتید، پیشنهاد میکنم حتما مقاله “2 روش خرید مانتو عمده” را مطالعه کنید. این مقاله خیلی به شما کمک میکند و شما را از سردرگمی بیرون می‌آورد.

رنگ مناسب مانتو اداری

پوشش اداری، نیاز به داشتن رنگ‌های خاصی دارد. برای این نوع پوشش معمولا سعی میشود از رنگ‌هایی نه چندان روشن و نه چندان تیره استفاده شود و به نوعی سعی میشود تا اکثر افراد لباس‌هایی یک رنگ بپوشند.

درواقع برای پوشش ادارات بیشتر از رنگ‌های طوسی، مشکی و سورمه‌ای استفاده میشود. پس حتما زمان خرید محصولات خود به این موضوع دقت داشته باشید و رنگ‌های مناسب را در فروشگاه خود موجود کنید.

پارچه مناسب مانتو اداری

برای اینکه پوشش‌های اداری حالت خاص خود را داشته باشند و همچنین راحتی را در محل کار برای افراد ایجاد کنند، از پارچه‌هایی مثل پارچه فلورا، پارچه فیونا و پارچه کرپ برای دوخت این محصولات استفاده میشود.

این نوع پارچه‌ها ایست شیک و خوبی دارند که برای ادارات مناسب است و علاوه بر این راحتی را برای افرادی که از لباس‌هایی که با آنها دوخته میشود ایجاد کنند.

پارچه فیونا

پارچه فیونا به عنوان یک پارچه چهار فصل شناخته میشود که میتوانید از آن در تمام فصول استفاده کنید. این نوع پارچه جزو دسته پارچه‌هایی کشی است و حالت کشسانی خوبی دارد و راحتی قابل قبولی را بوجود می‌آورد. پارچه فیونا دارای استحکام بالایی است و این موضوع باعث عمر طولانی‌تر این محصول میشود.

برخی از پارچه‌ها پس از شستشو مقداری آب رفت دارند، اما پارچه فیونا به آبرفتی ندارد و سایز خود را نگه میدارد. همچنین این نوع پارچه دارای لطافت خاصی است و هیچ پرزی نمیدهد.

پارچه فلورا

پارچه فلورا جزو لطیف‌ترین پارچه‌های اداری محسوب میشود و نسبتا خشک است. این پارچه دارای اسحکام بالایی است اما دارای حالت کشسانی کمی هست و نمیتوان گفت که این نوع پارچه چندان راحت است. اگر این پارچه دوخت خوبی داشته باشد میتواند تنخور فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

پارچه کرپ

بهترین نوع پارچه کرپ برای دوخت لباس‌های اداری، کرپ ترک است. این نوع پارچه دارای اسحکام بالایی است و به همین دلیل دارای استحکام بالایی است. کرپ‌های ترک دارای کشسانی مناسبی هستند و راحتی خوبی را بوجود می‌آورند.

همچنین این نوع پارچه را میتوان به راحتی شست بدون آنکه نگران آبرفت بود و علاوه بر این کرپ ترک اتوکشی آن هم بسیار ساده است.

برای آشنایی بیشتر با پارچه‌های مناسب مانتو، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “معرفی 4 نوع پارچه مانتویی” را مطالعه کنید.

مدل مناسب مانتو اداری

برخی از مانتوها وجود دارند که با استفاده از همین نوع پارچه دوخته میشوند و رنگ‌های بکار رفته هم طوسی، مشکی یا سرمه‌ای هستند، اما غالبا مناسب ادارات نیستند و به عنوان یک مانتو اداری شناخته نمی‌شوند. برای مثال امکان دارد کمی مانتو کوتاه یا جلو باز باشد که این مدل مانتوها به عنوان مانتو ادارای شناخته نمی‌شوند.

به طور کلی نسبت به مدل مانتویی تهیه میکنید خیلی دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید مانتو اداری عمده را داشته باشید. میتوانید برای اینکه از این موضوع کاملا اطمینان حاصل کنید، با تولید کننده‌ یا تامین کننده خود مشورتی را انجام دهید.

همچنین میتوانید با مطالعه مقاله “خرید مانتو عمده” اطلاعات بیشتری را برای خرید مانتو عمده کسب کنید و راحت‌تر خرید خود را انجام دهید.

حتما به این عوامل دقت کنید، چون این عوامل خیلی میتوانند به شما برای تهیه بهترین مانتو اداری کمک کنند.

ممنونیم که تا آخر این مقاله با ما همراه بودید. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بتوانید بهترین خرید مانتو اداری عمده را داشته باشید. میتوانید با عضویت در پیج اینستاگرام مجموعه تولیدی مانتو ژرکا از موجودی‌های مجموعه ما مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *